輕鬆講科技:Twitter 改革!幫 Android 賣廣告,用 iPhone 出 Post!關公災難不再有

DanielTangHK 2022-11-18 13:41 | 節目推介
對於打工仔來說,最慘就是做錯事。但是對公關來說,最怕就是別人做錯事又要出動關公坐陣。而近日入主 Twitter 搞事多多的 Elon Musk 就打動關閉 Twitter 上面一個令 PR 聞風喪膽的功能,我哋先重温經典個案,包笑死大家。

IMG_20221116_205744.jpg

Twitter 很久以前就推出了 Twitter for XXX 功能。這個功能,在 Twitter 推出之時,是方便推廣不但可以用電腦,用不同品牌、手機操作系統都可以係 Twitter 出 Post。當然,今日人手一部手機,都無人再介意你用電腦定手機出 Twit,這個功能變成引發關公災難的地方法。

huawei-iphone-tweet (1).jpg

▲ 華為人員其實也是果粉,好出奇嗎?

a04.jpg

▲ 乜你唔係用左幾個 OnePlus 咩?


 a02.jpg
▲ 做代言人呢,要有品嘅,口講愛華為(仲要收咗錢)心向蘋果,唔係好得喎 Wonder Woman。

a01.jpg

▲ 趙先生,你轉咗手機未呀?

大家見到嗎?Twitter for iPhone 的確是會引起關公災難。例如華為、小米和三星都分別試過帖文出現了「Twitter For iPhone」的尷尬情況出現。收聽節目裡面,主持人大家分享 Twitter 和 Elon Musk 還有甚麼彈出彈入的趣聞。按這裏有節目選用的圖片集及相關資料 LINK 。


Screenshot_20221116_172543_Clubhouse.jpg
▲ 想聽關於 Twitter 這一個星期的趣聞,只要 Click 入上圖或這條 Link (40 分鐘 42 秒開始),就可以立即收聽(用網頁或 Clubhouse App)。

收聽 Clubhouse  節目是免費的,在 Google Play Store 或者 Apple Appstore 下載 Clubhouse,用手機號碼免費登記做會員,就可以看到我們主持節目時,於房間跟網友的互動情況,當中分享的文字及連結資訊都可以知道。此外,更可以在星期二及四,中午一點半參加「輕鬆講科技」直播,舉手跟主持人聊天打氣。Clubhouse 亦支 Web Replay 功能,若果你部手機沒有安裝 Clubhouse 或者你正在使用電腦,都可以直接透過瀏覽器收聽重温。

最新新聞