100% 中招?Bootcamp 裝 Windows 有漏洞,出現黑屏!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-03-15 14:39 | Apple
相信有不少人都中意用 Apple 電腦,如 MacBook、iMac 等等,原因好簡單,因為佢系統相對 Windows 更穩定,而且安全性亦相對地更高。然而,即使你係 Apple 的用家,有些時候你會離不開 Windows,例如如果你平時中意打機的話,Mac OS 這類封閉式的系統,讓你無法安裝遊戲。而 Apple 一直都貼心地為用家提供 Bootcamp 的工具,讓大家可以在 Apple 電腦上裝上 Windows 系統,以雙系統的方式使用。問題來了!最近有不少用家發現,用 Bootcamp 安裝 Windows 會黑屏,令系統崩潰!想知更多?一齊睇下文啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2016-03/15/24631/prince1025_1_1084_3cb977a7a5f94623673406301ef9918e.jpg

暫時發現問題的,是 2014、2015 年版本的 Apple 電腦,一旦利用 Bootcamp 安裝 Windows 8 或者 Windows 10,並升級至新版顯示卡驅動程式,就會出現黑屏的情況,無法正常啟動。之後系統就會自動進入 Windows 修復模式,而修復模式會將驅動程式全部刪除,才能夠進入桌面,只要再次安裝驅動程式,就會再次黑屏。

有用家試過好多次都唔得,就打電話去 Apple 度問。Apple 解釋,因為 Intel 最新版的顯示卡驅動同 Apple 電腦的顯示卡有衝突,所以才會出現黑屏現象,並叫佢進入 Windows 安全模式,關閉自動更新,再重新安裝 Windows 驅動軟件。不過後來發現,問題依舊,如果要安裝 Windows,就不能升級 Intel 顯示卡驅動。

對於 Apple 電腦呢個漏洞,其實版主覺得真係有點兒無奈。Apple 目前最新的 EI Captain 操作系統,已經唔能夠安裝 Windows 7 或以下的版本,只能夠安裝 Windows 8 以上的作業系統,但偏偏安裝 Windows 8 與 Windows 10 又出現問題,咁即係逼你用 Mac OS,唔俾你用 Windows。而 Apple 官方暫時並未提供解決方案。

來源:搜狐

最新新聞