1.62 吋大屏幕 + 六色錶帶!新增連續血氧監測!小米手環 7 香港賣價

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2022-05-31 18:59 | 科技新知
計計埋埋,原來版主屋企其實都幾多小米產品,又保溫壺,又空氣淨化器,又 IP Cam...... 大部分都係一些家電產品,因為性價比都算高,而且都算係平得嚟幾好用。而除咗家電,有一件小米產品,幾乎我全家都有用,就係小米手環,當手錶用又好,又可以用嚟監測睡眠,續航又唔會太差,用一星期左右先叉一次電,屬可接受範圍內。最重要係平,呢個係選擇佢嘅原因。而不知不覺間,小米手環已經出到第 7 代,香港賣價會係幾多,睇下文啦!

小米發出新聞稿,宣佈在香港推出小米手環 7,建議零售價為 $319,將於 2022 年 6 月 1 日在 mi.com、小米之家及各大零售商發售。而今代小米手環 7,到底有甚麼特別的賣點呢?

f65c84f0-db5e-11ec-afe0-82c598f19670.jpeg

小米手環 7 擁有更大的 1.62 吋 AMOLED 顯示屏,326PPI,可視面積比上代增加 25%,從內至外帶來重新設計語言,包括重新繪製的圖標、直觀的數據展示、自然的動態效果。小米手環 7 提供 100 款以上的全新免費主題錶盤,並推出 6 種顏色多彩腕帶,加入導汗槽設計,減少出汗帶來的悶熱感。

功能方面,小米手環 7 全新支持「最大攝氧量」、「訓練負荷」、「恢復時間」、「有氣 / 無氧訓練效果」四大專業運動數據,可以幫助用戶時刻了解自身運動水平,並全面升級 120 種運動模式,幾乎覆蓋各類運動場景,不僅可以記錄跳操時長、卡路里消耗,更可通過統計心率分析訓練結果,了解減脂效率。

小米手環 7 新增連續血氧飽和度監測,能在低血氧含量及時震動提醒,幫助登山、長跑愛好者及時洞察自身血氧含量。小米手環 7 提供 14 天續航,支持與小米手機聯動,能接收通知,亦支持同步手機日程、查找手機、控制手機音樂播放、SATM 防水等等。

最新新聞