$299 就有 WiFi 6+ 3000Mbps 速 Router!呢個價性價比激高?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-01-15 13:13 | 電腦硬件
平時我就比較少講 Router,除非自己覺得真係好抵玩。提起 Router,上年好多公司都仲講緊支持 WiFi 6 嘅 Router,估唔到去到而家 WiFi 6 已經 out 哂,講升級版嘅 WiFi 6+,才是正路。而更估唔到嘅係,平時一部支持咁高速嘅 Router,一兩千蚊基本走唔甩,但無諗過原來一部支持 WiFi 6+ 網速高達 3000Mbps 嘅 Router,$299 就買得到!想知詳情,睇下文啦!

FB.jpg

今次講嘅,係由不久之前被賣盤嘅 Honor,推出的一款 Router,型號為 Honor Router 3,於深水埗以及銅鑼灣的 ASK Super Outlet 分店,只係賣緊 $299,而且係香港行貨,有一年原廠保養。唔計係咪大陸公司,論價錢算係性價比激高,係抵玩嘅。

Honor Router 3 支持 WiFi 6+ 連接,網絡速度高達 3000Mbps,透過 OFDMA 技術,能夠快速同時傳輸到多個設備,而 Router 亦支持 MESH,覆蓋範圍廣,透過 AI Life App,能夠方便設置及管理 WiFi。不過要注意的是,呢部 Router 並非使用常見的 Qualcomm 處理器,而是用上自家的 Gigahome 雙核心嘅晶片。

unnamed.jpg
來源:Facebook

最新新聞