小心中伏!WhatsApp 瘋傳:Adidas 93 週年免費送鞋,疑有手機洩密危機

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-01-27 18:24 | 網絡消息
話說,版主留意到今日 WhatsApp 出現了一個嚴重的現象:有一條疑似有毒的連結,正在 WhatsApp 上瘋傳,版主都收到幾個。連結的內容寫着:「阿迪達斯贈送 5000 雙免費鞋  慶祝 93 週年......」。版主心諗,邊有咁大隻蛤乸隨街跳吖?隨即調查一下,問問向我發連結的一位朋友。得出的結果竟然......

IMG_20180127_184113.jpg

就在版主第一次收到呢個 WhatsApp 時,版主仲未有意識到問題的嚴重性,但當接二連三收到第二個、第三個、第四個......就發現呢個訊息傳播的速度好快,隨即就向一位向我發出訊息的朋友詢問一下,點知呢位朋友表示,其實係人哋 send 俾佢,佢一個唔覺意就撳左入去,佢無撳過任何轉發的按鍵,但這個訊息就自動「被轉發」到她的朋友 WhatsApp 上。嚇死人,看來這個連結真的有問題,如果不是怎會未經允許下,自動轉發呢?有絕對的理由懷疑,當你按進連結的一刻,你的手機資料已被偷取了。

_20180127_183208.JPG
留意一下,網址入面係「adîdas」而非「adidas」,咪搞錯!

所以版主提醒大家,收到這類訊息,千萬不要按下去,同時亦請大家廣傳,提醒你的朋友不要中伏!

按這裡有版主親身試伏及分析

最新新聞