香港回歸「全球」!三星香港發出聲明,Note7 有無得換機/退款?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-11 13:11 | Samsung
Samsung Galaxy Note7 爆炸已經驚動國際,就算之前有得換機,但機依然照爆,似乎已經到了一個無法控制的局面。今朝已經同大家講左,Samsung 官方宣佈全球停售 Note7,不過香港包唔包括全球之內呢?就要等 Samsung 官方的聲明。而 Samsung 官方剛剛已發出了聲明,佢地會點處理呢?即刻睇下文啦!

Note7(Facebook).jpg

直接講重點,重點係,Samsung 表示之前買左 Note7 的用家,會有得換機或者退款,白紙黑字寫明,睇聲明啦!

以下為 Samsung 官方發給傳媒的聲明重點:
-已於香港和澳門停止出售Galaxy Note7。
-已購買Galaxy Note7的消費者應關閉電源並停止使用。
稍後公布有關更換手機或退款詳情。
- 如有任何疑問致電+852 3698 4698。


Screen Shot 2016-10-11 at 1.22.52 PM.png
▲ 有圖有真相,Samsung Mobile HK 都已經出了最新聲明!

Note 7 電池爆炸,香港事故重温

香港回歸「全球」!三星香港發出聲明,有無得換機/退款?
版主收料:確認 Note7 已在香港停售

三星官方:停售 Note7 並呼籲用家立即關機
三星香港打算十月底重推 Note 7
三星香港回收部份早期發售有問題電池 Note 7
三星拒全面回收香港全部 Note 7
香港 Note 7 第一爆,有量圖了
三星回應香港第一爆事件
出門前必睇,一表有晒航空公司對 Note 7 的處理手法

最新新聞