英超播放權誰屬?版主收風:NowTV 樂視都有得播,收費或會減?

Lawrence 2015-09-08 18:19 | 科技新知
近日除左 iPhone 能夠引起港人的關注之外,另一樣不少人都好關心的就係下季以後英超的直播權最終花落誰家!之前版主 Keith 就同大家分享過樂視 Letv 2016-2017 季度起三年英格蘭超級足球聯賽嘅香港播映權,但後來又有消息指出其實 NowTV 都得到左英超的播放權,到底邊一間公司係下年播到英超,一時之間真係令人一頭霧水。版主剛才就收到消息,大家一齊來睇睇!

//timgm.eprice.com.hk/hk/nb/img/2015-09/08/24135/lawrencelaw_1_1141_f06cd703628451099e172d4afd67bf63.jpg


版主收風! NowTV 來季仍然有得播英超!

現時 PCCW 自成功買入左自 2013 至 14 季度起連續三個球季的英超播放權之後,係可以獨家播足三百八十場英超賽事。不過下年起會係點呢?

今次版主就收到可靠的消息,確認到 NowTV 仍然可以播英超。係樂視同 PCCW 都提到自家都會播下季英超的時候,相信大家都有個疑問,到底下季英超會係點播呢?呢樣野其實版主暫時都不知道啊!不過如果雙方都有得播的話,也就是英超由一間機構壟斷播放的情況不再,係收費上因為咁而變低都不出奇。另外有不少網友都會擔心由樂視投得英超播放權之後,會無得聽廣東話旁述,以而家 NowTV 同樂視如果傾掂數齊齊播的話,會否由 NowTV 負責製作,同時係樂視到播放呢?大家不坊一齊估下啦!icon

最新新聞