Clubhouse 節目精選:Google Photos 取消無限容量,點應付好?

Keith Yim 2021-06-02 17:58 | 網絡消息
Google 相簿係六月起,取消無限容量。以後大家無咗一個好方便,又免費嘅網上相簿。有乜應對方案?我哋係 Clubhouse 午間科技趣聞節目傾過,一齊嚟重温一下。

googlephotos-fb.jpg

Clubhouse 精選節目錄音,按入即聽



本 Podacst 來自 Clubhouse 的節目「午間科技趣聞」的精選環節。
星期一至五,中午一時半至兩時,於 Clubhouse 平台,有「午間科技趣聞」。
四位 Moderators 有來自 ePrice.com.hk 的 Keith、阿坤、米仔 Daniel;還有來自 Qooah.com 的主編 Winson,都是現職科技網站編輯。每日下午,於 Clubhouse 平台,跟大家直播笑談最有趣的科技趣聞。

立即於 Apple AppStore / Google Playstore 下載 Clubhouse 應用程式 ,登記成為會員,並於 Search,揀 Club,找出「香港 | 手機 |  科技 | 生活」台,Follow 這個 Club,當我們開「房」,你就會收到通知。

直播時,我們更會有聽眾分享環節,可以跟四位 Moderator,一齊 Chit Chat 科技的事。我們於 ClubHouse 再見。


 

最新新聞