是新機? Samsung Galaxy E7!5.5 吋芒又一機

Keith Yim 2015-02-10 11:51 | Samsung
機海?係某網友乜乜熊眼中,可能只有 S 品牌無機海,因為傳聞 S 品牌今年唔會出咁多機。講番轉頭,之前講過 HTC 機海已失控到傻傻分不清,又點會少左始祖另一個 S : Samsung。三星好快 ( 2 月 13 日,星期五) 推出全新 Galaxy E 系智能手機:Galaxy E7,同樣以 5.5 吋大芒為賣點,跟同期 A7 一樣,不過睇款,你又分唔分到,跟其他星星星手機的分別呢?

IMG_1012.JPG
▲ 係 Samsung Galaxy E 系裡面,香港三星揀了 E7,一款 5.5 吋大芒款式在香港以行貨推出。

Samsung Galaxy E 系列裡,E7 擁有 HD 解像度的 5.5 吋 HD Super AMOLED 大屏幕、2950mAh 大電池、500 萬像素廣角前鏡頭、1300 萬像素主鏡頭。Galaxy E7 將推白、藍兩種顏色,Galaxy E7 採用 Qualcomm S410 1.2GHz 四核心處理器、2GB RAM + 16GB ROM,並有 NFC 及可外接記憶卡。Samsung Galaxy E7 香港版也是4G LTE 雙卡手機,支援中港 3G、4G LTE 網絡。不過,呢部機都唔可以換電池,唔知會否令三星 Fans 失望呢?  

IMG_0986.JPG

IMG_0985.JPG
▲ Samsung Galaxy E 系列都採不可拆背蓋的設計,背蓋材質跟 A 系列摸起來其實有點似,不過 A 系列四角造型比較方正,顯得俐落剛強,E 系列則變得圓潤,風格立刻變柔和。

IMG_0977.JPG
▲大家可能會有點擔心 1280 x 720 解析度的 5.5 吋 AMOLED,在屏幕細緻度表現會不會不如預期?因此我們拍了這張照片給大家做參考,如果你覺得 Note 2 屏幕已經很不錯,那 E7 的屏幕應該是能夠讓你更滿意的。

IMG_0978.JPG
▲E7 機身厚度只有 7.3mm,不過可能是因為上次把玩過 A7 的 6.3mm,所以感覺沒特別強烈。

IMG_0980.JPG
▲ E7 的電源鍵、SIM 卡槽和記憶卡槽都在機身右側。

IMG_0981.JPG
▲音量鍵則設計在機身左側位置

IMG_0982.JPG
▲Micro USB 與耳機孔都在機身底部。

IMG_0983.JPG
▲機身頂端則只有降噪麥克風。

Samsung Galaxy E7 在文章刊登時,賣價為 $2898 ,按這裡有更詳細規格及最新賣價
 

相關產品 (1)

相關報導 (3)

跌破三千蚊! Samsung Galaxy A5 、 A7 大鋪一齊減

跌破三千蚊! Samsung Galaxy A5 、 A7 大鋪一齊減

踏入左2015年後Samsung好似有返回勇的感覺,除左旗艦級的GalaxyS6同埋GalaxyS6Edge係表現上得到不少支持外,連中階機都有唔錯的反應。其中GalaxyA7就因為外型唔錯,有金屬機身再加上有5.5吋大芒同埋支援中港4G雙卡所以不少朋友都好留意(見到ePrice點擊排行榜仲排緊第7就知啦)。最近版主就發現呢部機係大鋪開始減價啦,而且GalaxyA5同E7都有平,大家要留意啦!

Lawrence | 2015-05-07
5.5 吋大芒比拼:HTC Desire 820 vs 三星 Galaxy E7

5.5 吋大芒比拼:HTC Desire 820 vs 三星 Galaxy E7

亞洲區手機用家,對5.5吋大屏幕手機情有獨種。連一向堅持單手操作的Apple,也要推出iPhone6Plus迎合大眾口味。而2014年HTC最暢銷手機,也是5.5吋的Desire816,而非HTCOneM8。在2015年年頭,HTC與Samsung同期都有5.5吋大芒手機應市,包括新上市SamsungGalaxyE7與賣得不錯的Desire820。版主Daniel揀了兩部來過HeadtoHead比拼,睇睇邊部好?

Keith Yim | 2015-02-23
是新機? Samsung Galaxy E7!5.5 吋芒又一機

是新機? Samsung Galaxy E7!5.5 吋芒又一機

機海?係某網友乜乜熊眼中,可能只有S品牌無機海,因為傳聞S品牌今年唔會出咁多機。講番轉頭,之前講過HTC機海已失控到傻傻分不清,又點會少左始祖另一個S:Samsung。三星好快推出全新GalaxyE系智能手機:GalaxyE7,同樣以5.5吋大芒為賣點,跟同期A7一樣,不過睇款,你又分唔分到,跟其他星星星手機的分別呢?▲係SamsungGalaxyE系裡面,香港三星揀了E7,一款5.5吋大芒款式在香港以行貨推出。

Keith Yim | 2015-02-10

最新新聞