挑戰18:9 屏幕 + 雙鏡頭手機最平價!Alcatel 3v 香港賣價預計千六唔駛

虎仔 / 馬日山 2018-01-10 12:45 | Alcatel
Alcatel 手機品牌係香港生存模式好特別,主要跟 3 香港合作散貨,只要上台每個俾多十幾蚊月費,就可以帶 Alcatel 手機或平板電腦返歸慢慢用。呢扮唔多駛係大舖同 D 勁有錢嘅品牌爭位。去到 2018 年,版主知道佢地會以一部以高性價比嘅 Full HD+ 解像度 18:9 比例屏幕手機 Alcatel 3v 作為主打。根據初步發佈資料,呢部機會賣港幣千六蚊或更平,有望搶最平 18:9 大芒機嘅地位。

fb01.jpg

Alcatel 的手機都並非走貴價路線,日前在 CES 2018 首度公開的全新 1、3、5 系列亦不例外,三款低、中、高系列手機定價分別為 100、200、300 美元以下,換句話說即是 HK$800、$1,600 和 $2,400 以下價位,不過外型設計交足功課。其中,香港會係三月左右,推出 3 系手機,叫做 Alcatel 3v。

雖然實際規格要等到 2 月中 MWC 2018 才公開,但 Alcatel 安排了部分外國傳媒搶先預覽三個系列的新機,可以見到 3 部手機,包括香港會賣嘅 Alcatel 3v 都用上了 18 : 9 比例的屏幕,而且擁有機背指紋辨識。Alcatel 的屏幕將會由母公司 TCL 提供,作為全球第三大 LCD 面板生產商,為自家手機提供屏幕可以減低成本,TCL 出開電視機,屏幕質素高亦係 Alcatel 手機的優點之一。

三款手機中以 Alcatel 5 系列的設計最搶眼,螢幕底部幾乎貼近手機底部,極窄邊框加上硬朗的線條,令手機非常耐看。Alcatel 表示手機會擁有面容解鎖,另外電池可以使用一整天,遺憾的是 Alcatel 5 機背主相機只是單鏡頭(反而前置為雙鏡頭設計)。香港主打嘅 Alcatel 3v 有雙主鏡頭,擁有 Full HD+ 解像度 18 : 9 屏幕,機背有垂直雙鏡頭相機和指紋辨識。

02.jpg
▲ Alcatel 3 擁有機背雙鏡頭相機,從介面知道,支援人像模式,做到人像景深效果。

03.jpg
▲ 機背設計亦十分討好。

0110-6dFB.jpg
▲ Alcatel 一口氣推三款手機,但香港會集中賣 Alcatel 3V,一部擁有 Full HD+ 18:9 屏幕 +雙鏡頭吧手機,手機應大約 HK$1600 左右。 

資料來源:androidauthority
 

相關產品 (1)

相關報導 (4)

旅遊上網神機!Alcatel 3V $24 日費全球 (包日本) 無限上網

旅遊上網神機!Alcatel 3V $24 日費全球 (包日本) 無限上網

最近版主發現,原來港版嘅Alcatel手機,都係支援CloudSIMKnowroaming漫遊數據服務。現時兩款香港版手機,包括Alcatel3V及AlcatelA3XL不用插漫遊SIM卡,去到外地都可以用DaysPass方式享用上網服務。相比起GlocalMe,Alcatel+knowroaming嘅漫遊數據計劃,係一日廿四小時咁計,以日本為例,HK$24一日就無限上網,唔駛買卡,唔駛插卡,唔駛個個月比月費,方便得來又唔貴囉。

Keith Yim | 2018-05-07
有片睇!搶先爆 Alcatel 3V 規格

有片睇!搶先爆 Alcatel 3V 規格

在今年1月初舉行的CES2018,TCL向傳媒初步展示了Alcatel三款新機,預計3個系列的新機將會在本月底舉行的MWC2018正式發表。不過神通廣大的爆料者RolandQuandt日前取得了中階型號Alcatel3V的規格詳情,還有宣傳影片,等網友提早預覽這部會在香港上市的Alcatel重點手機。Alcatel3V配備6吋18:9比例螢幕,解像度為1,080x2,160,搭配MediaTekMT8735A處理器、2GB

虎仔 / 馬日山 | 2018-02-06
有料爆!Alcatel 性價比三機最快本週發表

有料爆!Alcatel 性價比三機最快本週發表

日前我們報導過3款在CES2018發表的全新Alcatel1、3和5系手機,三款手機的售價分別為100、200和300美元以下,通通都以性價比作招徠。受惠於母公司TCL為全球第三大LCD螢幕生產商,三款新手機都會擁有18:9比例螢幕。

虎仔 / 馬日山 | 2018-01-14
挑戰 18:9 屏幕 + 雙鏡手機最平價!Alcatel 3v 賣價千六唔駛

挑戰 18:9 屏幕 + 雙鏡手機最平價!Alcatel 3v 賣價千六唔駛

Alcatel手機品牌係香港生存模式好特別,主要跟3香港合作散貨,只要上台每個俾多十幾蚊月費,就可以帶Alcatel手機或平板電腦返歸慢慢用。呢扮唔多駛係大舖同D勁有錢嘅品牌爭位。去到2018年,版主知道佢地會以一部以高性價比嘅2K解像度18:9比例屏幕手機Alcatel3v作為主打。根據初步發佈資料,呢部機會賣港幣千六蚊或更平,有望搶最平18:9大芒機嘅地位。

虎仔 / 馬日山 | 2018-01-10

最新新聞