Nokia 6 香港有定價,幾時有貨卻不知!

Keith Yim 2017-03-03 12:34 | Nokia
Nokia 選在 MWC 2017 展前舉辦新品發表會,對外界展示了 Nokia 6、Nokia 5、Nokia 3 以及  Nokia 3310 等產品。而相信當中 Nokia 6 大家並不陌生,它是 Nokia 品牌第一款 Android 智能手機,採用 6000 系列鋁合金一體成型設計,搭載 5.5 吋 FHD 螢幕、高通 S430 處理器、4GB RAM、64GB ROM、16MP 相機和 3000mAh 電池等規格。而香港賣價都公佈了! 

fb.jpg

獲 Nokia 手機品牌授權的 HMD Global,公佈 3 月下旬正式於香港公開發售啞黑色 Nokia 6,售價為港幣 2,088元。由今日起,大家可在香港各大csl.,1O1O,百老匯,豐澤及衛訊。門市分店進行預購。

相關產品 (1)

相關報導 (3)

二千有找!平價手機「硬」拼 Nokia,你會揀邊部?

二千有找!平價手機「硬」拼 Nokia,你會揀邊部?

隨着手機性能愈來愈強,價格亦相對愈來愈高,好多網友都會好擔心一件事,就係咁貴買部手機返黎,點知一個唔小心跌左部機落地,哎喲爛鬼左,心都痛埋。跌機落地,無人想,意外意外就即係意料之外,特別是係地盤做的,更容易會遇到這種情況。所以呢個時候,你除左需要硬淨保護殻,更需要的係一部經得起風浪,唔怕跌的手機。最平$1500有交易,你又會唔會考慮?睇下文啦!

MarcoHu | 2018-01-30
Nokia 6 香港有定價,幾時有貨卻不知!

Nokia 6 香港有定價,幾時有貨卻不知!

Nokia選在MWC2017展前舉辦新品發表會,對外界展示了Nokia6、Nokia5、Nokia3以及Nokia3310等產品。而相信當中Nokia6大家並不陌生,它是Nokia品牌第一款Android智能手機,採用6000系列鋁合金一體成型設計,搭載5.5吋FHD螢幕、高通S430處理器、4GBRAM、6GBROM、16MP相機和3000mAh電池等規格。而香港賣價都公佈了!

Keith Yim | 2017-03-03
千一買入手!  Nokia 智能手機三炮響!你搶唔搶?

千一買入手!  Nokia 智能手機三炮響!你搶唔搶?

Nokia回歸手機市場,應係2017年機迷最關注的新聞。一來,Nokia這個品牌出開的手機都有不錯的評價,二來,由以前Nokia公佈投入WindowsPhone懷抱,到最後被Microsoft收購又遺棄,網友也想有朝一日,Nokia會推出Android手機!恨到了!係MWC2017手機展裡,Nokia一出三款Android智能手機,只可惜是,全部是低中檔配置!最平千一蚊入手,Nokia品牌,唔難入口。

Keith Yim | 2017-02-27

最新新聞