有份量!俾足貨!S835 超高性價比旗艦之王 Nokia 8 開箱評測

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-09-06 14:30 | Nokia
新一代 S835 性價比之王 Nokia 8,終於正式在香港發表了,賣價就如袼主昨日所爆的一樣,四千一蚊左右入手,雖然叫就叫做貼牌手機,但光看配備光學防震的蔡司認證雙鏡頭,就知道呢部手機,配以呢個價錢,絕對是有相當的吸引力。呢一刻,版主手上就有一部 Nokia 8,外型靚唔靚仔、上手感覺好唔好、效能強唔強,在呢篇文章中,版主會一一話你知。

csl(Facebook).jpg

5.3 吋不是問題!鋁金屬機身、硬淨,手感唔錯!

外型來說 Nokia 8 並不算是特別究出,但算是一部可以一眼辨認得出的手機。Nokia 8 香港推出有兩種顏色,分別為緞面藍以及鋼鐵灰,而版主個人覺得,呢兩種顏色都很不錯,總比外國賣果種土豪金美觀得多。Nokia 點貼牌都好,佢始終都是 Nokia,在手機造工上有一定的質素,拎上手係有份量的,不會給人一種脆弱、一啪就爛的感覺,但與此同時 Nokia 8 厚度只有 7.9mm,都算係幾薄的。對於不少網友來說,呢部 Nokia 8 最大的弱點是只有 5.3 吋,嫌唔夠大,但對版主黎講就剛剛好,相當適合手細的我,手感幾好。另外,Nokia 8 會支持 IP54 防塵防水功能。

IMG_4643.JPG
▲ 呢個係 Nokia 8 的包裝盒,見到中間位置會有層膠紙。

IMG_4645.JPG
▲ 拆開膠紙,你會見到隨機會額外送個透明保護殼。

IMG_4646.JPG
▲ 包裝盒背面會見到有 Nokia 8 的基本配置資料。

IMG_4647.JPG
▲ 開箱!隨機會附有充電器、SIM 卡針、說明書、USB 線以及耳機。

IMG_4648.JPG
▲ 充電火牛最高輸出為 5V / 2.5A,即 total 12.5W 輸出功率。

IMG_4651.JPG

IMG_4653.JPG
▲ Nokia 8 配備了 5.3 吋 2K 屏幕。

IMG_4654.JPG
▲ 前置鏡頭有 1300 萬像素。

IMG_4656.JPG
▲ 而屏幕下方則有隱藏的返回鍵以及多工鍵,中間有支持指紋辨識的主頁鍵 (無得按下去的)。

IMG_4660.JPG
▲ Nokia 8 用上了鋁金屬材質,機背中央位置會見到 Nokia 的字樣。

IMG_4661.JPG
▲ 另外會有 1300 萬像素 + 1300 萬像素的直向雙鏡頭,在鏡頭同閃光燈之間,會見到有「ZEISS」的字樣。

IMG_4663.JPG
▲ 機身右側音量鍵以及開關鍵。

IMG_4664.JPG
▲ 而左側則有三選二 SIM 卡插槽。

IMG_4666.JPG
▲ 機頂保留了 3.5mm 耳機孔。

IMG_4668.JPG
▲ 而機底則有 USB Type-C 插槽以及喇叭位置~

IMG_4679.JPG
▲ Nokia 8 俾我感覺係幾硬淨,同 Nokia 給人的一貫形象匹配。另外,對於手細的版主來說,5.3 吋手機手感相當不錯。

四千一蚊但交足功課!S835 + 4GB / 64GB Nokia 8 跑分

Nokia 8 配備了目前仲係最強的 Qualcomm S835 處理器,內置 4GB RAM 以及 64GB ROM,雖然係就係沒有 6GB RAM,但平心而論,6GB 真係咁重要嗎?你,真係用得盡 6GB 嗎?而且以 $4088 呢個價錢來說,你真係可以要求咁多嗎?至於效能方面,版主極速在現場跑了個分,安兔兔得出的結果是 174642 分,在 S835 旗艦手機來說,這個成績可以說是相當不錯,當中在 3D 以及 UX 方面都很好,用落整體上都相當順暢,是我近期比較有期待的一部手機。有關相機部份,版主會另有文章測試,就外型同性能來說,網友覺得是否可以接受呢?

IMG_4704.JPG
▲ 安兔兔跑分結果為 174642,當中 3D 成績非常不錯,有 70481 幾高分,而 UX 效能成績則有 54427,以 S835 處理器來說,Nokia 8 成績很好。

Nokia 8 在文章發表時,將於 9 月 14 日上市,賣價為 $4088,按這裡有詳細規格及最新賣價

相關產品 (1)

相關報導 (4)

經典 Sirocco 重臨!Nokia 8 加強版 MWC 現身

經典 Sirocco 重臨!Nokia 8 加強版 MWC 現身

對Nokia功能手機有印象的網友,可能會記得在2006年推出,採用不銹鋼金屬機身的Nokia8800Sirocco手機。當時Sirocco系列是Nokia奢華尊貴的代表,想不到相隔12年後,在2018年HMDGlobal將會重新使用Sirocco這個名字推出新機。

虎仔 / 馬日山 | 2018-02-06
Nokia 8 x 蔡司雙鏡頭 實拍掂唔掂 跟 iPhone 8 比拼最易見

Nokia 8 x 蔡司雙鏡頭 實拍掂唔掂 跟 iPhone 8 比拼最易見

真正回來的Nokia的旗艦手機,一定係Nokia8。除了有QualcommS835處理器,同時在相機方面更是與德國知名鏡頭大廠蔡司CarlZeiss再度合作,配置1300+1300萬像素雙鏡頭的主相機,令市面上,又多了一款雙鏡頭旗艦幾可選擇。Nokia再加蔡司CarlZeiss,能否再打造最好嘅影相手機效果?用眼睇實拍最實際。

Keith Yim | 2017-10-10
有份量!俾足貨!S835 超高性價比旗艦之王 Nokia 8 開箱評測

有份量!俾足貨!S835 超高性價比旗艦之王 Nokia 8 開箱評測

新一代S835性價比之王Nokia8,終於正式在香港發表了,賣價就如袼主昨日所爆的一樣,四千一蚊左右入手,雖然叫就叫做貼牌手機,但光看配備光學防震的蔡司認證雙鏡頭,就知道呢部手機,配以呢個價錢,絕對是有相當的吸引力。呢一刻,版主手上就有一部Nokia8,外型靚唔靚仔、上手感覺好唔好、效能強唔強,在呢篇文章中,版主會一一話你知。

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-09-06
蔡司雙鏡頭=屈機?Nokia 8 相機實測 挑機 iPhone 7 Plus

蔡司雙鏡頭=屈機?Nokia 8 相機實測 挑機 iPhone 7 Plus

上手玩Nokia8,初步感覺確實是很好,以四千一蚊來說係好超值,值得入手過買OnePlus/小米。但Nokia8主打的相機部份,又是否真的如Nokia所說的,質素有咁好呢?剛才版主就同大家做了個簡單的開箱評測,講左Nokia8的外型、手感、效能,而家就等版主針對Nokia8的相機表現,比較一下我手上的iPhone7Plus!即刻睇相啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2017-09-06

最新新聞