壽終正寢!各大舖直指:LG 手機今年玩完,Promotor 無得撈?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-07-19 20:49 | LG
不知大家是否有印象,版主四月寫過一篇文章,那個時候有大舖 LG Promotor 跟我說:聽聞今年不會有旗艦機,下一部香港再推出的旗艦手機,將會支持 5G。然而,到五月則從其他渠道收到風聲,說 LG 並非不推旗艦機,不過不是 G8 ThinQ,而是配有三鏡頭的 G8s ThinQ。不過,根據各方渠道最新收到的通知,LG 如無意外今年已經玩完,不會再有新機推出。

FB.jpg

版主成日鍾意濫交識朋友,大舖、網絡商線人遍佈全港,所以不時會聽到很多消息。七月初的時候,有豐澤朋友依然表示 G8s ThinQ 會出,而且還說賣價會是 $4698,但同一天衛訊朋友則表示,他上司到寫字樓開會,得出結果是 LG 香港應不會入 G8s,還說 99.9% 不會錯。再問 3HK,則沒有明確表示 LG 不會出機,只是說 LG 依然未有聲氣,疑似七月都出不了。

各有各說法,當時令版主有點混亂。

直到上星期六,有豐澤朋友跟版主說,表示最新消息是,LG 今年不會再出機,LG Promotor 做到今個月尾,下月開始一係就無工開,一係就轉去家電部。連豐澤都轉軚,相信 LG 今年沒有新機的機會相當大。網友點睇呢?

以下為各渠道消息的截圖:

3HK:「LG 係完全冇聲氣,七月都唔似會有」
螢幕截圖 2019-07-19 下午8.37.57.png

豐澤:「LG 5出機,今年」、「等 5G」
螢幕截圖 2019-07-19 下午8.41.04.png

衛訊:「LG 香港區應該唔會入 G8s,之前話會出,依家應該唔會出」
螢幕截圖 2019-07-19 下午8.42.59.png

百老匯:「LG 今年吾會有電話,等香港有 5G 要 (先) 有」
螢幕截圖 2019-07-19 下午8.44.05.png
 

最新新聞