平過 Google Pixel 4a!八系 U 旗艦 Pixel 3 賣呢個價更抵玩?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-09-04 17:30 | Google
講到近期大熱的手機,相信 Google Pixel 4a 會佔一席位,見到 Pixel 4a 賣出了很多部,就知到底這部手機有幾大吸引力。剛剛上 Amazon 看看 Pixel 4a 情況,見到送貨日期已經去到差不多 11 月,有排都未收到機。然後再碌碌下,發現舊代八系 U 旗艦 Pixel 3,而家賣得比 Pixel 4a 更平,又會否更吸引呢?看下文吧!

FB

留意到,Google Pixel 3 64GB (Just Black),Amazon 現時最新賣價只需二千六蚊左右,而且還有得免費直送香港;而 Not Pink 版本就貴多一百左右,同樣可以免費直送香港。送貨好快就有期,不用好像 Pixel 4a 咁有排等。反而 Clearly White 版本,就無得送港。

當然,旺角先達有水貨舖已經賣到二千四左右,但 Amazon 網店買直送屋企,門口都不用出已經買到。至於最終你邊度買,就由閣下自己決定了。

講番部機,Pixel 3 採用了 5.5 吋屏幕,配備 Qualcomm S845 處理器,內置 4GB RAM 以及 64GB ROM,電池容量為 2915mAh。相機部分用上 12.2MP 主鏡頭,而前置相機則為 8MP 廣角 + 8MP 超廣角雙鏡頭。不過要留意的是,Pixel 3 推出時間比 Pixel 4a 早一年,所以可獲 Android 版本更新都會少一代。

有興趣嘅,按下面購買圖像就得架啦,記住個數字係美金計。

最新新聞