小心!iPhone 7 亮黑色大陸大把貨?第一批機 放貨要快手?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-09 17:48 | Apple
對於 iPhone 用家 / 炒家來說,今日係一個重要的大日子。iPhone 7 在 Apple Online Store (AOS) 正式預訂,與此同時 iReserve 亦有開放,認真真係緊張到出哂汗,網友們又能唔能夠成功搶到 iPhone 7 呢?搶到而你又係自用的話,恭喜你可以獲得心頭好;但如果你係炒家的話,似乎情況有變,要小心!

iPhone 7(Facebook).jpg

就在剛才香港有 AOS 預訂的同時,其實大陸都一樣有 AOS 預訂,果邊的情況又如何呢?之前坊間、甚至先達都放出不少消息就話,Apple 今次 iPhone 的 Hero 顏色亮黑色,無論係大機還是細機,都貨源短缺,相信有得炒的機會應該很大,甚至仲預計第一批機可以炒上萬五蚊;但最新消息卻指出,內地 iPhone 7 亮黑色有大把貨,AOS 長訂長有,如果係咁,會唔會令炒價難上一個高點呢?

Screen Shot 2016-09-09 at 5.38.38 PM.png
▲ 時間是下午 5 時 40 分,無論是 iPhone 7 128GB 還是 256GB 的亮黑色版本,大陸 Apple 官網 AOS 依然仲有貨,果然係長訂長有。

Screen Shot 2016-09-09 at 5.40.08 PM.png
▲ 與此同時,iReserve 依然未斷,在 36 個零售店當中,尚有 28 個零售店可以選擇。

姑勿論呢個消息係真還是假,就算呢個消息係真都好,都唔洗擔心。仲記唔記得版主同大家講過,就算幾無得炒如 iPhone 6s,第一浸點都會有少賺,所以即使係真都好,最重要的就係唔好貪,一攞到機就即放,賺少少好過無,唔好 Strong Hold 搏會唔會有轉機,咁係最穩妥的做法。當然,Apple 其實都會有退貨政策,無論係 AOS 定 iReserve 都有得退,但 AOS 就相對麻煩好多,至於可以點退?版主稍後就會詳細同你講解一下。

來源:Apple Store (內地)

iPhone 7 & 7 Plus 賣買攻略
四個要點 6 個步驟,下午三點 超快係 AOS 搶 iPhone 7 亮黑
純數據分析!iPhone 7 炒價必升舊年
今年有無得炒?iPhone 7 / iPhone 7 Plus 售價 + 首發地區
訂 iPhone 7 Plus 亮黑 ! 9 / 9 三點鐘 AOS 買機攻略 (附一按即通連結)
Mark 低日子搶 iPhone!iPhone 7 系列 預訂 + 香港賣價!
前代 iPhone 6s 系列、iPhone SE 大減價,最多劈 $1700 入手是時候?
AOS、iReserve 同時開放?iPhone 7 Plus 亮黑色 必搶攻略
小心!iPhone 7 亮黑色大陸大把貨?第一批機 放貨要快手?
版主醒你特別版「 IR」!開賣前五步登記提前搶 iPhone 7​

iPhone 7 係文章刊登時,賣價分別為 $5588 (32GB)、$6388 (128GB)  和 $7188 (256GB)。按這裡有更詳細規格
iPhone 7 Plus 係文章刊登時,賣價分別為 $6588 (32GB)、$7388 (128GB)  以及 $8288 (256GB)。按這裡有更詳細規格

最新新聞