Strong Hold 才是王道? iPhone X 回收價突然回升!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-11-07 12:26 | Apple
上星期五 iPhone X 開賣,炒情並沒有預期中那麼理想,但都還是有一千幾百可以執返。誰料到了第二日,回收價大幅下跌,當中 64GB 銀色,更曾經跌穿 IPO,給了大家一個錯覺,以為這應該是炒燶前的先兆。放假過後 (版主的假期是星期日、一),版主發現 iPhone X 回收價突然回升,接近首日開賣的回收價位,之前選擇了 Strong Hold 的網友,有沒有開始覺得沾沾自喜呢? 睇下文啦!

iPhone X(Facebook).jpg

上周末 iPhone X 回收價一度跌落跌位,最誇張時 64GB 銀色去到「負數」,而大熱門 256GB 灰,更只剩下四百左右水位。滿以為 iPhone X 咁快就可以炒完,殊不知......昨日開始 iPhone X 回收價已回到接近第一日價位,而至於今日暫時的回收價,又會是多少呢? 下表話你知。睇完你又講下,你仲會唔會繼續 Strong Hold 下去啦~
 
  太空灰
iPhone X 64GB $9000 (+$412) $9150 (+$562)
iPhone X 256GB $10500 (+$612) $10900 (+$1012)

以下為 iPhone X 即時報價系統


iPhone X 即時回收價直擊

回收價跌得好勁!先達門外回收價好低?
嘩!仲有無得炒?iPhone X 大舖居然有即減
強國 iPhone X 發貨日突然提早!香港 CUT 單要趁早
繼續冷清收場?iPhone X 開賣日 Apple Store 門外直擊
都有幾千蚊賺下!Apple Store 門外第一批回收價搶先睇

大陸佬害死港果農!南亞人士收 iPhone X 價高三舊!
接近平手!旺角先達 64GB iPhone X 回收價 驚見跌穿九千!
炒高一倍!四間大舖「水魚」價 邊間食水最深?
iPhone X 邊個版本賺最多?有機即放 抑或 Strong Hold?
IR 到都無用,炒燶前先兆!256GB iPhone X 水位得返一舊水?
掌握 iPhone X 賺定蝕,無輸家!必睇先達回收價即時報價
Strong Hold 才是王道? iPhone X 回收價突然回升!

最新新聞