小米高層香港爆料! 紅米2 香港版,上市有期!

Eddie 2015-01-27 10:36 | 小米
其實版主 Eddie 對於小米幾代手機評價都是相當一般(記得第一部玩到的是小米 2 ),上次去大陸玩到小米 Note 感覺真的不錯,難得有設計做得薄身、有型的性價比手機麻,可惜香港仍然遲大陸一步開賣(講開連小米 4 都未開始賣…)。有網友覺得小米 Note 最少要去到 2015 年中先係香港出,到時所有 Spec 都 Out 晒啦。今日小米高層來港,跟香港媒體見過面,小米 Note 香港上市時間真係無咁早,但紅米 2 就有期了,仲有其他小米香港消息! 

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-01/13/200753/lawrencelaw_3_4568_51e04942352699f006429fbd694af09d.jpg
▲ 紅米 2 若果趕及 2 月上市,會跟 Meizu 魅藍 Note 正面交鋒!後者有 1080p 芒,但相信賣價會比紅米 2 貴少少。此外,之前版主 Keith 也透露過,Meizu 會直接引入魅藍 Note 聯通版本,4G LTE 頻段只有 1800MHz,會比較吃虧。

二月中前推紅米 2

小米在香港推出的第一炮,小米高層透露會係紅米 2。呢部機係一部平價 4G LTE 手機,顏色上則以粉色系為主,除了白色及深灰外,還有淺綠、粉紅及淡黃色供選擇。但規格上是入門 4G LTE 款式,如使用 4.7 吋 HD 720p 芒、Qualcomm Snapdragon 410 1.2GHz 四核處理及 8GB ROM。相機則是800 萬像素 + 200 萬前鏡。小米高層對香港媒體說,會係兩周內推出香港版,但沒有說明會引入 2GB RAM 或是 1GB RAM 版本、會否支援中港 4G 或只支援香港的 FD-LTE 。不過,之前台灣版主透露,紅米 2 會有國際版,應該跟之前紅米 Note 4G 一樣,會以香港、台灣、新加坡及大馬市場為主,新馬台也沒有太大中國 4G 需求,似乎有中港 4G 機會比較低。紅米 2 之前香港賣的水貨為千一蚊左右,相信香港行貨,賣一千蚊左右的機會極高。

小米 Note 鬥 iPhone 6 Plus 手感更好?版主上手試玩心得分享
▲ 小米 Note 呢?小米高層說香港版要等上半年左右,相信唔係五月都係六月了。

//timgm.eprice.com.hk/hk/pad/img/2014-07/02/47483/unrealandy_3_4635_8ff4c3519b68d85ffb6776f169ffd945.JPG
▲ 小米平板會係香港推出嗎?小米高層說會!  大約第一季左右,你還會支持嗎? 


IMG_1183_結果.JPG
▲ 現時香港有一家小米專門店,其實是小米跟 csl. 合作,由後者經營。但小米高層說,會係年中開設第一間自主的「小米之家」。圖中是位於北京的小米之家,兩層樓咁高,一樓是展示體驗店頭,二樓則是維修部門,唔知香港小米之家,會係點樣呢? 
 

小米 Note 相關文章:

小米 5 定 小米 Note 直接現身?令人「驚喜」的小米產品即時發佈!
不是小米 5 !小米將新機命名為小米 Note
人仔 2299 打殘 5.7 吋芒 小米 Note 發佈 + 功能介紹
小米 Note 實機圖賞
規格再發燒!大芒旗艦小米 Note 高級版迎戰大牌旗艦 你點揀?
小米 Note 不再發燒?上手跑分測試效能齊齊睇!

紅米 2 相關文章

紅米 2 水貨實測

在文章發佈的時侯,小米 Note (16GB) 仍未公佈在香港的定價和開賣日期,按此看詳細規格與最新賣價。
在文章發佈的時侯,小米 Note (64GB) 仍未公佈在香港的定價和開賣日期,按此看詳細規格與最新賣價。
在文章發佈的時侯,紅米 2  仍未公佈在香港的定價和開賣日期,按此看詳細規格與最新賣價。

相關產品 (2)

相關報導 (12)

​千元有找 4G 手機拼相機、比音質! Lenovo A6000 vs 紅米 2

​千元有找 4G 手機拼相機、比音質! Lenovo A6000 vs 紅米 2

網絡商開始把用戶升級用4GLTE網絡,無論是正速定限速Plan,總之一個月費,用到4G/3G/2G網絡,點計都抵!所以識玩,一定揀4G款式!入手4G手機無難度,一千有找買得到!今次我們找了兩款最Hit嘅入門4GLTE手機:Lenovo樂檬A6000與紅米2,比拼一下買邊部最好!

管理員 | 2015-05-11
平價 64bit 四核、雙卡 4G 打紅米 2 !Lenovo 樂檬千元有找

平價 64bit 四核、雙卡 4G 打紅米 2 !Lenovo 樂檬千元有找

冇錯,「紅米」已經成為「平價」同埋「性價比」既代名詞,因為第2代既紅米2隨時都係官網買得到,仲要用$899平價買到S410四核心,720p屏幕、800萬像素主鏡頭,對於入門黎講已經夠用既規格。今日市場上又出一部平機去挑戰紅米2地位,就係Lenovo既樂檬香港版,千元有找既價位都有得比拼下啊!

Eddie | 2015-03-17
中移動上 4G 月費免費得紅米 2 !版主同你計邊個方案最抵!

中移動上 4G 月費免費得紅米 2 !版主同你計邊個方案最抵!

上年一部紅米,一部紅米Note,令唔少網友都去搶。當然啦,用咁低價錢可以買到一部規格唔差既手機,性價比還是幾好的。不過唔知係咪平價市場已經飽和,最近版主見到紅米2都冇人搶,隨時可以係官網都買得到(唔使F碼真係好好多)。而中移動香港亦宣佈會有新的紅米24G月費,同買機上台比較邊個方案抵?版主即刻同你計!

Eddie | 2015-03-16
千元 4G 大比鬥!  紅米 2  vs  Full HD 魅藍 note ! 你點揀?

千元 4G 大比鬥! 紅米 2 vs Full HD 魅藍 note ! 你點揀?

係MWC手機展後,大家都好關注旗艦手機,但過一陣子以乎焦點又去番「性價比」高嘅手機上面。好似今日魅族同小米,都公佈兩款性價比好高嘅手機。首先下星期二,魅族就會賣FullHD屏幕嘅魅藍note,而小米嘅紅米2亦唔駛再輪米,直接上網就訂到。魅藍note可以話係目前FullHD屏幕行貨機種裡面,最平嘅4GLTE手機,而紅米2更加係一千有找4G手機!你又會點揀?

Keith Yim | 2015-03-06
紅米 2 香港版 2 月 10 開賣!呢個價你買唔買?

紅米 2 香港版 2 月 10 開賣!呢個價你買唔買?

上星期版主Eddie就同大家預告左紅米2正式係香港推出的日期相當接近,二月頭就會開賣。果然,小米今日就公佈左紅米2的價錢同發售日期,係規格上會香港推出的紅米2同大陸版本分別不大,而價錢就xxx有找,唔知算唔算合乎大家心裡面的期望呢?

Lawrence | 2015-02-05
小米高層來港爆料! 小米 Note、紅米 2 港版上市有期

小米高層來港爆料! 小米 Note、紅米 2 港版上市有期

有網友覺得小米Note最少要去到2015年中先係香港出,到時所有Spec都Out晒啦。今日小米高層來港,跟香港媒體見過面,小米Note香港上市時間真係無咁早,但紅米2就有期了,仲有其他小米香港消息!

Eddie | 2015-01-27
紅米 2 極速抵港開箱!雙卡雙 4G 千二有找

紅米 2 極速抵港開箱!雙卡雙 4G 千二有找

隨著以超高性價比為賣點的魅族魅藍note係上年推出,相信小米壓力應該係前所未有咁大。原因無他,5.5吋FHD大芒連八核仲要4G雙卡都不過係999人仔,紅米Note都唔夠佢平。當然,小米同樣有應對方法,就係推出售價更平的紅米2。同以往小米手機唔同,今次紅米2唔單止支援4G仲係雙卡雙待雙4G,版主今次就同大家做一個極速的開箱,有興趣的朋友不妨睇完發表下意見啦!

Lawrence | 2015-01-13
魅藍 note 高規格打紅米 Note!FHD、八核、4G 抵玩價千二

魅藍 note 高規格打紅米 Note!FHD、八核、4G 抵玩價千二

今日魅族正式在北京發佈一個子品牌「魅藍」,英文名叫「NoBlue」,而它們的第一部手機就是採用5.5吋屏幕,有八核心又支援4GLTE的「魅藍note」。淨係睇個名就知道係用黎挑戰紅米Note的新作品,價錢吸唔吸引?入黎睇過你就知道!

Eddie | 2014-12-23
千二蚊大吋芒 4G 機,大比鬥! 紅米 Note 遇更強魅藍 note

千二蚊大吋芒 4G 機,大比鬥! 紅米 Note 遇更強魅藍 note

若果說2014年是「性價比」手機的天下,2015年性價比手機也有強烈的鬥爭!Meizu魅族本來出開三至四千元港幣的高規手機,係2014年最後幾天,也用全新品牌「魅藍NoBlue」推出千元4GLTE手機。第一炮魅藍Note,採用5.5吋屏幕,由名字到屏幕尺吋,都跟小米的紅米Note4G對住幹。紅米note4G家陣係csl.及小米網站熱賣中,而魅藍note版主收到風,二月會到港,你點揀?等唔等?等版主為大家分析一下。

Keith Yim | 2014-12-23
比大陸版更強!香港版紅米 Note 4G 開箱+跑分挑戰八核!

比大陸版更強!香港版紅米 Note 4G 開箱+跑分挑戰八核!

仲有幾日紅米Note4G版就會係香港開賣,大家準備好11月18上網搶未呢?當然版主Eddie之前同大家試玩過水貨,而香港版除左頻段更齊全之外,跑分亦都大勝之前試玩過既聯通版紅米Note4G!大家亦可能留意到佢係平過八核3G版,究竟兩個版本差幾遠?就同大家試一試跑分啦!

Eddie | 2014-11-14
支援多國4G LTE 頻段!紅米 Note 4G 下星期開賣千二蚊有找!

支援多國4G LTE 頻段!紅米 Note 4G 下星期開賣千二蚊有找!

上星期先同大家預告過紅米Note4G版會係今日公佈消息,有幾多網友真係準備去「秒殺」呢?好可惜呢部機雖然今日公佈詳情,但仍然未有得賣。想買?下星期一先去搶囉!不過今次紅米Note4G價錢方面真係幾吸引,比起3G雙卡版更平賣$1,199,仲要支援多地的4GLTE,你又會唔會想搶番部?

Eddie | 2014-11-10
紅米 Note 4G 版香港登場!平鬥 HTC Desire 820 你點揀?

紅米 Note 4G 版香港登場!平鬥 HTC Desire 820 你點揀?

在推出紅米1S之後小米好像靜了一陣子,可能因為年底平價4GLTE機出得多,令大家轉移了視線吧?版主同大家預告一下,小米即將會係香港推出一部5.5吋、1300萬像素相機同埋支援4GLTE既「新機」,答案大家都估到,就係紅米Note4GLTE版本!今次應該都會以低價進入市場,會唔會可以平價鬥即將登陸香港既HTCDesire820呢?

Eddie | 2014-11-07

最新新聞