小米副總 Hugo Barra 又發功 : 「NFC、無線充電使用率低」

Keith Yim 2015-05-07 21:36 | 小米
早兩日先係香港出現過嘅小米副總 Hugo Barra,今日 7/5 到了台灣推廣第一部只有國際版,沒有大陸版嘅小米手機: 小米 4i。除了介紹、演講外,亦同樣加入與媒體談天嘅環節。Hugo 依舊語不驚人死不休,先前佢先話過手機記憶卡過時嘅配備,但因為小米 4i 得 16GB 容量,被網友鬧爆;今日係台灣嘅對談,居然串爆台廠! 還覺得NFC、無線充電無人用!唔知網友點睇呢? 

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-05/07/201933/keithyim_1_4568_00a681530ac626e5a5251c368223aee4.jpg

係今天台灣媒體訪談裡,出席嘅記者,包括台灣版主 Jason,問到家陣台灣有一 D 廠商係產品定價策略、行銷策略上,走類似小米嘅路線,想要複製小米成功嘅經驗,詢問 Hugo Barra 嘅睇法。Hugo 直言,呢 D 廠商基本上係到模仿一年前嘅小米。Hugo 直言,其他廠商點樣模仿都可以,不過小米會一直往前進。

另外,Hugo Barra 也提到了佢對一些技術嘅看法。Hugo 先談到無線充電。佢認為無線充電目前嘅效率唔高,加入無線充電功能還會令手機變厚,用嘅人都少,因此他個人不是好 Like 呢個技術。另外,他認為指紋辨識功能還不錯,不過目前 Android 系統無正式支援指紋辨識功能,因此小米也沒有採用,未來當 Android 納入指紋辨識的 API 與解決方案後,他們會納入考慮。

最後在 NFC 部分,近期的小米手機幾乎都無支援 NFC,Hugo 表示一開始的小米機種都有用,後來因為使用率低而被小米剔除,不過下一代的機種會考慮加回來。

對於 Hugo 覺得 NFC、無線充電都係無人用嘅講法,大家又點睇呢?

最新新聞