千元機大鬥性價比!華為/魅族/樂視新機能贏紅米 Note 3 嗎?

Lawrence 2015-11-23 20:39 | 小米
一向以平價兼高性價比為賣點的小米係年尾好似終於發力,先係出左小米電視 3 同一系列電子產品,之後再正式係香港推出紅米 Note 2 ,來到十一月尾又有紅米 Note 3 的發佈會。(小米是否忘了紅米 Note 2 係海外市場推出左一個月都無?)有關紅米 Note 3 規格同外型方面的消息之前版主阿坤都有提及。但對於大家來講,定價係幾多以及性價比夠唔夠高相信會係一個比較貼身的問題。今次版主就將幾部定位同定價都相近的手機來同紅米 Note 3 作一個性價比比拼,有意入手新一代千元機的朋友就要留意啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-11/23/203903/lawrencelaw_1_4568_a5c5261144fc7f95df08369d012ef965.jpg

改用金屬機身+指紋辨識!紅米 Note 3 定價吸引?

綜合之前的傳聞來講,紅米 Note 3 同現時大熱的紅米 Note 2 相比,外型會係有主要分別的一環。同以往紅米系列以塑膠材質為機身主要物料不同,從小米官方的「爆料圖」看來,紅米 Note 3 會以金屬機身為賣點,有金、銀、灰三色。除左機身材質唔同之外,紅米 Note 3 看來亦追上潮流,加入左指紋掃描器。雖然係外型上會有大改變,但在硬件規格上面,看來紅米 Note 3 都係用返 5.5 吋 FHD 芒,處理器都係 Helio X10 ,相機都係 1300 萬像素主鏡頭以及 500 萬像素前鏡。可以話,基本上紅米 Note 3 係硬件方面同前代係無分別的。係價錢方面,大陸媒體就估計紅米 Note 2 會有 16GB 標準版以及 32GB 高配版,價錢分別為 1099 人仔以及 1299 人仔。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-11/23/203903/lawrencelaw_3_4568_02f08702e3dcbda280a92eab87b9514f.jpg
▲紅米 Note 3 聽日就會發佈,一般相信係價錢上會比起紅米 Note 2 貴少少。

比拼大陸千元機,紅米 Note 3 會唔會更抵?

早係 10 月時,其實大陸廠牌有一個相當明顯的轉變,就係將部份旗艦機種的賣點下放,以求達到「做爛市」、「性價比一流」的效果。呢點從當時各廠牌推出的新機,包括華為的 Honor 5X 、樂視 Letv 的樂 1s 以及魅族的魅藍 metal ,都可以見到。呢堆手機不約而同都有「金屬機身」、「指紋辨識」、「 5.5 吋 FHD 芒」,部份甚至係以「旗艦級數處理器」為賣點,在定價上三部機都好相近,而且係到港一段時間後,價錢都跌左唔少,會唔會抵過紅米 Note 3 呢?

定價最平,但規格較弱!華為 Honor 5X

首先講左係大陸出貨量同銷量都同小米鬥到難分難解的華為先。華為係 10 月的時候就推出左一部主打 999 人仔的入門機 Honor 5X ,以定價來講其實 Honor 5X 係最便宜的一部,除左玩到「金屬機身」、「指紋辨識」、「 5.5 吋 FHD 芒」呢三個賣點,仲要一千人仔有找,連千元機都唔算!不過,對於港人來講,華為 5X 再平都唔代表最抵玩,因為 999人仔的移動版並不支援 FDD LTE ,換句話講要係香港用就只能夠選擇 1399 人仔的全網通版。另外,同今次會提到的手機都唔同, Honor 5X 係用左中階的 Qualcomm S616 處理器,規格上會較弱,而且即使深水埗福仁場內減左價,價錢都仲要 $1930 左右,性價比算係比較低。

魅藍 Metal 跌勢強勁

版主係 10 月的時候都有出席魅族的新機發佈會,可以幾肯定咁講魅藍 Metal 係不會在香港正式開賣的,主要原因相信係因為手機用左阿里巴巴雲 OS ,未必為港人所接受。不過,呢部機係推出左之後仍然有店家入貨,亦成功裝上 Google Play Store ,所以大家照樣可以買到。係價錢上魅藍 Metal 算係三者中跌得最快的一部,由初到港要價近兩千一,而減到 $1750 ,差不多 $300 。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-11/23/203903/lawrencelaw_3_4568_f16dd76187374044b29744862c3af75c.jpg
▲ 以定價來計, Honor 5X 全網通要 1399 人仔而魅藍 Metal 最平就係 1099 人仔 ,呢個價錢上的差異來到香港都可以見到。

樂 1s 水貨賣價最平,行機快到港?

最後就係樂視早排推出的樂 1s (在港推出時會叫 Le 1s ),係定價上只係 1099 人仔的樂 1s ,一到港價錢未有好似之前提到的魅藍 metal 以及 Honor 5X 一樣要價兩千頭,反而只係 $1600 左右,所以初到港已經係場內熱賣。如果以規格同埋定價來計,紅米 Note 3 主要對手好可能係呢部機,因為同樣係用左 Heilo X10 處理器啊。近日樂 1s 價錢都未有大變,場價都係 $1550 左右。但之前都有提過,樂 1s 相信係下月正式推出行貨的機會都幾大,有意入手的朋友等一陣都無壞。

最後,因為紅米 Note 3 未有咁快到港的關係,其實現時都好難講係價錢上能否完勝對手,唔知大家又會點揀呢?留言講講吧!icon

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-11/23/203903/lawrencelaw_3_4568_1625bee28d4acdf5f77cffa3e943f611.jpg
▲一張圖見晒現時大陸水機之中最熱門果兩部,紅米 Note 2 水貨因為跌穿左一千又有 32GB 版,一直都多人支持,而價錢 $1550 左右的樂 1S 因為係三部千元大陸金屬機之中最平果部,前一排人氣也很不錯。

在文章發佈時,紅米 Note 2 定價為 $1099 ,按此看文章規格及最新賣價
在文章發佈時,樂視 Le1 s 在港開賣日期未定,按此看文章規格及最新賣價

相關產品 (2)

相關報導 (12)

千元大陸機! 魅藍 Note 3 vs 紅米 Note 3 vs Le 1s

千元大陸機! 魅藍 Note 3 vs 紅米 Note 3 vs Le 1s

小米以外另一平價兼高性價比的手機品牌-魅族,就在剛剛北京的發佈會上,發表了2016年第一波的智能手機,同時亦係魅藍Note系列的第三代產品-魅藍Note3。曾經聽過有人講過,買陸廠平價手機,寧願買魅族,都唔買小米,網友又點睇呢?目前,講得最多的「高性價比」手機,除左上個月正式扺港的紅米Note3之外,仲有樂視的Le1s,拍埋今日發表的魅藍Note3,到底邊部抵玩啲呢?即刻比拼一下!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2016-04-06
同 MTK U 講拜拜! 紅米 Note 3 全網通  S650 平價到港!

同 MTK U 講拜拜! 紅米 Note 3 全網通 S650 平價到港!

講到平,又要抵玩,不得不提的是小米推出、主打「高性價比」的紅米手機。但亦因為得到小米的出現,令到MTK聯發科以及Qualcomm高通難堪。點解?呢兩家公司無論推出幾高檔的處理器,亦都俾小米玩到千元樓下。上年就MTK的HelioX10,今年就在紅米Note3全網通版本上用到QualcommS650,真係多謝哂小米。紅米Note3全網通於今年1月在中國推出,水貨都賣左咁耐,今日終於等到佢來到香港,不知價錢方面又如何呢?

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2016-03-21
全面提升?效能、相機對決前代 紅米 Note 3 全網通版主試

全面提升?效能、相機對決前代 紅米 Note 3 全網通版主試

係紅米Note3全網通版本推出之後,一般網友看法都係正面的。因為對比雙網通版本,紅米Note3除左係相機方面用上更高像素同光圈的1600萬像素主鏡頭之外,更重要係放棄了問題多多的MTKHelioX10處理器,改用返Qualcomm的S650。同樣地,大家對於新機相信都會抱持著同一個疑問,全網版價錢就賣得貴左,但表現又值唔值,會唔會比上一代好先?睇完下文就知啦!

Lawrence | 2016-02-14
【石先生 】紅米 Note 3 -性價比吸引但設計像山寨機

【石先生 】紅米 Note 3 -性價比吸引但設計像山寨機

紅米Note3有三個主要賣點,分別是採用了金屬機身,擁有指紋識別及配備4,000mAh電池,而且最厚處保持在8.65mm,但其正面設計較以前的更差,很像早兩年的山寨機,銀色邊框是很大的硬傷,而且金屬背面的感覺沒有想像中好。

石先生 | 2016-01-02
四千大電+最平金屬機!紅米 Note 3 效能+續航力版主開箱試

四千大電+最平金屬機!紅米 Note 3 效能+續航力版主開箱試

小米係8月推出的紅米Note2憑用上HelioX10高階處理器再加上「頂爛市價」開賣,推出無耐反應空前熱烈,同時令大陸入門機市場競爭變得前所未有咁激烈。早前樂視Letv、魅族、華為紛紛推出左以金屬機身,最少都算係中階規格的千元入門機。為左保持競爭力,小米話咁快又推出紅米Note3(而紅米Note2係香港開賣一個月也不到),呢部有4000mAh大電、指紋掃描以及HeiolX10處理器的新機係大陸定價最平只係899人仔,版主今次開箱試的高配版都只係貴兩百多。係性價

Lawrence | 2015-11-30
金屬 + 指紋 + 高性價比! 紅米 Note 3 出擊? 發佈會直擊

金屬 + 指紋 + 高性價比! 紅米 Note 3 出擊? 發佈會直擊

之前網路上流傳好多有關紅米Note2Pro的傳聞,點知傳到發佈會前一日先知道,原來今次小米新品發佈會推出的手機,真名叫做紅米Note3。至於規格方面,目前呢部Note3所流傳的規格都同之前紅米Note2Pro嘅傳聞一樣,只係換左個名而已。不過到實際發佈左之後,同之前所流傳的資料是否一樣呢?這點至今依然是未知之數,不過好快就會為大家揭曉,希望紅米Note3會俾到大家驚喜啦!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2015-11-24
紅米 Note 3 四大驚喜! 千元手機今日現身!

紅米 Note 3 四大驚喜! 千元手機今日現身!

紅米Note系列手機轉眼間已經進入了第三代,由紅米Note至紅米Note2,再由紅米Note2到今日發佈的紅米Note3,某程度上其實都可以見到佢外型上嘅轉變,特別是機背部份。紅米Note的機背是採用了鋼琴面烤漆,到了紅米Note2的時候則改用了塑膠的材質。而今日北京發佈會推出的紅米Note3,在材質上再有轉變,就如之前傳聞所言,紅米Note3已確定會採用金屬機身。在發佈會開始之前,小米發問:到底用戶希望要一部怎樣的千元手機呢?唔同人有唔同的睇法,有人認為要有指

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2015-11-24
樣靚、高效集於一身! 千元旗艦紅米 Note 3 真機圖賞!

樣靚、高效集於一身! 千元旗艦紅米 Note 3 真機圖賞!

對於平時對手機無咩特別要求,只求「高性價比」的用家今日要注意了!今日下午2點,小米在北京國家會議中心舉行了一個發佈會,發佈左幾件擁有高性價比的產品,當中包括有紅米Note3、小米平板2以及小米空氣淨化器2。對於今日推出的紅米Note3,版主我其實相當滿意,講真我平時又唔打機,純粹簡簡單單上下網、玩下Facebook、whatsapp,規格並不是我的考慮因素之一。相反,版主我會比較重視手機的外型方面,一部手機靚唔靚仔,好容易會影響到我的抉擇。既然版主我對紅米Note3的外觀感到滿

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2015-11-24
小米新品正名叫「紅米 Note 3」! 並會推出三種顏色!

小米新品正名叫「紅米 Note 3」! 並會推出三種顏色!

聽日小米將會喺北京舉辦一個新品發佈會,而當中的新品喺咩呢?之前一直都有唔少嘅傳聞流出,有人話係小米5,有人話係紅米Note2Pro,有人話會推出小米平板2,甚至亦有人話今次小米會同時推出呢三款產品。到左發佈會之前最後一日,今日小米在官方微博上透露了兩個重要的消息:第一,紅米Note2Pro真名不叫Note2Pro,而是叫做紅米Note3;第二,呢部Note3會一口氣推出三種顏色。

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2015-11-23
千元機鬥性價比!華為/魅族/樂視新機完勝紅米 Note 3 ?

千元機鬥性價比!華為/魅族/樂視新機完勝紅米 Note 3 ?

一向以平價兼高性價比為賣點的小米係年尾好似終於發力,先係出左小米電視3同一系列電子產品,之後再正式係香港推出紅米Note2,來到十一月尾又有紅米Note3的發佈會。(小米是否忘了紅米Note2係海外市場推出左一個月都無?)有關紅米Note3規格同外型方面的消息之前版主阿坤都有提及。但對於大家來講,定價係幾多以及性價比夠唔夠高相信會係一個比較貼身的問題。今次版主就將幾部定位同定價都相近的手機來同紅米Note3作一個性價比比拼,有意入手新一代千元機的朋友就要留意啦!

Lawrence | 2015-11-23
發佈前五天,小米總裁玩自「爆」? 紅米 Note 2 Pro 真機現身!

發佈前五天,小米總裁玩自「爆」? 紅米 Note 2 Pro 真機現身!

相信大家應該都知道,小米將於11月24日喺北京舉行發佈會架啦!咁到底今年小米發佈會會推出咩野新機呢?有人話係小米5,有人話係紅米Note2Pro。而虎仔亦同大家提過,今次發佈會可能會推出兩部手機以及一部平板,如果係真的話,咁應該係小米5同紅米Note2Pro同時現身。估唔到距離發佈會仲有五日,小米總裁林斌就喺佢自己微博上玩自「爆」,上傳出紅米Note2Pro嘅實機圖出黎!有見及此,版主即刻同大家分享一下!

左定坤 (Cho Ting Kwan) | 2015-11-22
金屬機身確認,紅米 Note 2 Pro 實機現身

金屬機身確認,紅米 Note 2 Pro 實機現身

雖然小米近來發表了超多新產品,但傳聞中的紅米Note2升級版:紅米Note2Pro至今卻依然尚未正式現身。不過日前中國工信部電信設備的認證資料當中,出現了一款採用金屬機身設計的小米手機,而它應該就是傳聞中的紅米Note2Pro。

Keith Yim | 2015-11-13

最新新聞