千七蚊好抵?小米 Max 上市! 呢九件事,可喜定可悲 買前你要知

Keith Yim 2016-07-05 22:45 | 小米
小米 Max 今日宣佈七月十四日,係香港賣街。賣價 $1799 有一部 Full HD、6.44 吋屏幕手機,仲要行 Android 6.0 係咪好吸引! 不過,係入手之前,以下呢九件事,你一定要知,隨時影響你買嘅機意慾。 fb.jpg

001  :  小米 Max 香港版本規格如何?

小米 Max 香港會推出等同大陸嘅低配版:即係採用 Qualcomm Snapdragon 650 處理器、3GB RAM 及 32GB ROM!

002:什麼顏色?

小米 Max 有三款顏色,但香港係七月十四日只會推出金色版本,但機面還是白色的!

02.jpg

003:出機已係最新 MIUI?

唔係! 香港版出機只會跟 MIUI 7.5!不過,當八月中國際版 MIUI8 正式推出,用家亦可以透過 OTA 下載的。當然,之前亦可以下載測試版本。

004:小米 Max 雙卡雙待裝置如何?

小米 Max 有一個 MicroSIM 插槽,再加一個 nanoSIM 插槽,呢個插槽亦跟 MicroSD 分享使用。

005:小米 Max 支援 3G / 4G 一同使用嗎?

小米 Max 支援 4G / 3G / 2G + 3G / 2G 雙卡雙待,即係可以 SIM 1 用 4G 上網、SIM 2 用 3G WCDMA 話音,唔駛用 software 去 Tune。

01.jpg

006:小米 Max 香港版支援 VoLTE 與 Cat 6 LTE?

不支援! 此外,香港官方規格亦顯示,最高上網速度只係 150Mbps。雖然 csl. 有份賣機,但不支援佢地嘅 300Mbps 或以上上網速度。

007:小米 Max 支援快充嗎?

支援,係 Qualcomm Quick Charge 網站,小米 Max 是名單之內,支援 QC 3.0。不過小米 Max 跟機只送 5V / 2A,夾埋 10 watt 輸出充電器,比起其他快充技術最高 24  watt 差好遠,不過咁,2A 叉機又容易搵好多。

008:跟機有 Blotware?


螢幕快照 2016-07-05 下午11.06.47.png
▲ 香港版,當然有 Google Service,但留意一下,多了一佪 Viu 嘅 logo。因為今次小米 Max 推出,跟 csl. 上台送 24 個月Viu 劇集 App 收費版,所以跟機都 preload 了。

009 :跑分如何?立即睇!


螢幕快照 2016-07-05 下午11.06.55.png
▲ Vellamo 當中的瀏覽器跑分得 4471,係一個好好嘅分數,代表用Chrome 配小米 Max 上網會好快,好順。而中間嘅 Sling Shot ES3.0 用來測試 3D 遊戲效能。1345 分只係中上分數。不過,最右嘅 AnTuTu 跑出 78856,比起 S820 過萬分,當然有距離,但已比 LG V10 ,用 S808 CPU 好。總括一句,小米 Max 效能,一定無問題。

小米 Max 係文章刊登時,賣價為 $1799 按這裡有更詳細規格及最新賣價

相關產品 (1)

相關報導 (6)

用足兩日:4850mAH 巨電池! 小米 Max 續航、效能、相機實測

用足兩日:4850mAH 巨電池! 小米 Max 續航、效能、相機實測

先前ePrice.HK曾經測試過小米Max的中國大陸全網通版,亦講了買機前,你要考慮嘅要點。事實上,我們也拿到了小米Max的國際上市版本,這篇文章中,台灣版主Jason也來實測一下國際版與中國大陸版是否有什麼不同,以及它的電池續航、效能與相機部分。

Keith Yim | 2016-07-07
6.44 吋手機佢最平,小米 Max 香港上市,呢個價好抵?

6.44 吋手機佢最平,小米 Max 香港上市,呢個價好抵?

睇睇ePrice.HK手機點擊排行榜,巨芒6吋SonyXperiaXAUltra成為最多網友想知嘅手機。不過,更大的來臨了。今日小米公佈小米Max正式在香港上市,其6.44大芒加金屬機身絕對是賣點。與此同時,價錢平過XAUltra也是意料之內。呢個價,呢個Spec,你會揀日廠,定係揀陸廠機?

Keith Yim | 2016-07-05
千七蚊好抵?小米 Max 上市! 呢九件事絕對影響你買機意慾

千七蚊好抵?小米 Max 上市! 呢九件事絕對影響你買機意慾

小米Max今日宣佈七月十四日,係香港賣街。賣價$1799有一部FullHD、6.44吋屏幕手機,仲要行Android6.0係咪好吸引!不過,係入手之前,以下呢九件事,你一定要知,隨時影響你買嘅機意慾。

Keith Yim | 2016-07-05
小米 Max 行貨! 七月五日知詳情!版主爆料,仲有驚喜

小米 Max 行貨! 七月五日知詳情!版主爆料,仲有驚喜

最近小米已經在中國大陸發表了不少新產品,例如全新的大屏幕手機小米MAX、小米手環2以及超值的4K無人空拍機,但是都僅限中國地區上市,除了小米手環2,其他貨產品都遲遲未發佈。而就在今天稍早我們也忽然收到小米香港的通知,將在5/7號星期二,舉辦一場夏季新品發佈會,版主知道,除左小米Max,仲有....

Keith Yim | 2016-06-27
小米 Max 大陸水貨到港!兩大賣點 你唔買唔得?

小米 Max 大陸水貨到港!兩大賣點 你唔買唔得?

昨日版主分享了兩篇關於六吋大芒手機嘅文章,一篇係外國媒體實測六吋芒SonyXperiaXAUltra、另一個係台灣版主Inno試玩6.44大芒嘅小米Max。估唔到,小米Max中國大陸水貨已到港!賣價一陣先講,但版主搵到兩個賣點,若你呢刻要揀大芒機,呢兩個賣點,可能令你一定要衝。此外,若果唔鍾意小米,又有無其他大芒選擇?

Keith Yim | 2016-05-18
6.44 巨芒! 二千入手! 小米 Max 大陸版 一手評測

6.44 巨芒! 二千入手! 小米 Max 大陸版 一手評測

今日17/5Sony公佈了新一代Ultra:六吋FullHD屏幕的XAUltra。不過,大家懷念的,似乎是更大部6.44吋的ZUltra。Sony不能滿足大家,反過來小米卻學會了!會於香港推出的小米Max就是6.44吋FullHD屏幕!香港版主與台灣版主同時借到中國大陸版來講搶先實測,先由台灣版主Inno分享一下經驗,部份跑份及試拍,再由版主Keith補上。OKLet'sGo! 

Keith Yim | 2016-05-17

最新新聞