唔怕冇嘢玩!HTC 成立 Vive Studios 製作 VR 內容

虎仔 / 馬日山 2016-12-12 10:27 | 科技新知
要平平地體驗 VR 虛擬實境,去淘寶花幾十蚊買個 Google Cardboard 都可以,但要玩得夠 Pro,甚至自己開發軟件和內容,投資一部 HTC Vive 就要 HK$7,500 以上。唔少消費者都擔心入手 HTC Vive 之後,會唔會冇 VR 內容更新,變成得物無所用?似乎大家可以放下心頭大石。

1212-1aFB.jpg

HTC 日前宣佈成立 Vive Studios,專門負責開發不同類型的 VR 內容,HTC 指出除了在公司內部進行項目開發,亦會和坊間的發行商和開發員合作。在宣佈 Vive Studios 成立的同時,由旗下 2 Bears Studios 開發的撞磚遊戲《Arcada Saga》亦同步發表。Vive Studios 準備推出一系列的教育、設計、運動等類別的 VR 內容。正在考慮 Vive、Facebook Oculus、Samsung Gear VR 和 Sony PSVR 的消費者,相信會因為 HTC 這項宣佈,令到他們對 HTC Vive 有更多信心。



資料來源:cnet

最新新聞