下一站: Facebook!Hugo Barra 唔玩小米,玩 Oculus VR!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-01-26 12:55 | 科技新知
早幾日版主同大家講,小米副總裁 Hugo Barra 話因健康問題,最後決定辭職回老家。下? 有健康問題,係要好好休養下嘅......咦? 話口未完,剛剛 Hugo Barra 就在 Facebook 專頁上發佈消息,就同大家分享佢嘅下一站: Facebook。咁到底真係健康問題,還是被人撬過檔呢?相信答案你知我知,大家心中有數。XD

Hugo(Facebook).jpg

就在剛剛,Hugo Barra 在 Facebook 專頁上好「excited」咁,同大家分享佢回到矽谷之後的下一站: Facebook,表示將會成為 VR 部的副總裁,並會帶領 Oculus 團隊,期待能夠盡佢所能,帶領 Oculus 團隊一齊進步。不過,Hugo Barra 身體有事,真係唔使休息一下先咩?真係要小心身子喎 Hugo!對於 Hugo 離開小米,加入 Facebook,網友又覺得會唔會係一件好事呢?

來源: Facebook

最新新聞