csl. Club Like 宣佈:台灣製造 藍鷹牌 N95 兒童口罩 本周返貨

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-02-12 16:47 | 科技新知
而家香港人得兩條路揀,一係完全唔出街,出得街就一定要有個罩,缺罩不可!可惜的是,除非屋企一早已有存貨,如果唔係今日好難買到口罩 (食炒價例外),已經有很多商戶,例如 HKTVmall、屈臣氏等,好努力從世界各地搜羅口罩返嚟,但始終數量有限,需求太多,你要成功買到都唔係易事。上一篇文章提到,香港眾志今晚開售 10 萬口罩,而剛剛又留意到,csl. Club Like 網店亦都宣佈咗藍鷹牌 N95 兒童口罩的返貨時間。

FB

雖然話而家嘅環境係「一罩難求」,但如果要買兒童口罩,更是難上加難。所以版主一見到 csl. Club Like 的宣佈,就即刻同大家分享一下。根據 Club Like 的 Facebook 發文表示,藍鷹牌 N95 兒童口罩,將會在 2 月 14 日返貨,並會在當日上午 11 時上架。貨量有 1000 盒,即係 Total 5 萬個,多就唔係多,但相信大家而家都係,幫得幾多幫幾多。至於價錢部份,則會是 $95,都算係一個良心合理價。

不過留意返,由於數量有限,每個 Club Like 會員限買一盒。

直入連結

以下為 csl. Club Like Facebook 全文:



來源:Club Like Facebook

最新新聞