Google 話你知!疫情影響餐廳、港鐵、超市,邊到人流跌最勁

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-04-03 18:51 | 科技新知
武漢肺炎香港疫情愈來愈嚴竣,大家除咗多咗 Work from home 之餘,就算放假都多咗留喺屋企,廢事出街。而另一方面,政府亦都有推出一些防疫措施,例如規定食肆每張枱相隔至少 1.5 米,每張枱不多於 4 人,不過咁當然點都會影響生意啦,但非常時期又無辦法。而剛剛 Google 就發出新聞稿,發佈社區流動性報告,話畀你知到底呢個武漢肺炎,令到餐廳、港鐵、超市人流,受到幾大影響。想知詳情,睇內文啦!

FB

Google 以匿名化處理整合數據,全球發佈疫情相關的社區流動性報告,反映措施如何影響各地嘅社區人流狀態。而喺香港,截至 3 月 29 日為止,數據顯示:

- 零售及休閒場所包括餐廳、咖啡店、商場等人流下跌 35%
- 超級市場及藥房等人流下跌 7%
- 公眾地方包括公園、沙漢等人流下跌 43%
- 公共交通工具包括巴士、鐵路等人流下跌 45%
- 工作場所的人流下跌 24%
- 住宅範圍的人流則上升 16%

從上述數據可以見到,影響最大,人流跌得最勁,係公共交通工具。好合理,因為大家都少咗出街,就算出街都係附近食個飯就算,所以搭車嘅機會就低咗好多,除非你要返工啦。而下跌最多的第二三名,則分別為公眾地方的人流和零售及休閒場所嘅人流,分別下跌 43% 以及 35%。

最新新聞