7 日續航!華為智能手錶跌價至 $600 有找

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-10-31 18:15 | 科技新知
想買隻平平地簡單用,續航又過得去的智能手錶?不知你的心目中的價位是多少呢?二千?千五?還是一千?最近留意到有隻智能手錶,六百蚊都不用就買得到,續航聲稱有 7 日,唔會好似 Apple Watch 咁要日日充電,你又會否考慮呢?

FB.jpg

說的是華為 Watch GT 雅緻款,今個星期豐澤網店將它再減價,最新賣價跌到落 $599,六百蚊有找有交易,這個價你點睇呢?

螢幕快照 2020-10-31 下午6.09.13.png

華為 Watch GT 雅緻款採用了 1.2 吋屏幕,解像度為 390 x 390,具有雙錶冠不銹鋼錶身以及陶瓷錶圈,用上雙引擎架構設計,帶來高達 7 日的續航能力,並能夠做到心率監測、消息通知推送等功能,並支持全球範圍內三大衛星定位系統,定位精準。內置跑步訓練課程,從入門到進階都適合,並有多種運動模式。而我認為智能手錶最實用的,應該是睡眠監測功能,可以監測你的睡眠質素,並提出改善建議。
 

最新新聞