識得監察環境,有警報聲嘅「防水網絡攝影機」

石先生 2017-05-10 18:31 | 電腦硬件

Arlo_06-700x394.jpg

唔覺唔覺到左 5 月,不少人可能都 Plan 緊暑假飛去笫二度去旅行,你係住新界、離島村屋或者係舊樓,保安唔太好,有番 d 監視器材遙距睇睇屋企有無可疑人士經過就好重要,畢竟近半年也發生過幾單入屋爆竊案,仲要係富豪屋企!

你以為你無咁多貴重野比人偷,咁諗就錯,只係我地 d 升斗市民村屋比人爆無幾可比新聞報出 o黎 je。要架設一個防盜系統其實無各位諗咁貴同咁難,NETGEAR Arlo Pro 就係其中一個選擇(其實家用要無線唔揀佢都無選擇)。
 

IP67 日曬雨淋都唔驚

NETGEAR Arlo Pro 是一個防盜拍攝套裝,一套包括 2 個 Arlo Pro 拍攝鏡頭同 1 個無線接收機座,將 2 個鏡頭 Set 好拍攝位置,如門口、窗台,同接駁好無線接收機座同做簡單設定就可以進行拍攝。鏡頭拍攝視角達 130 度,可拍攝 720p 影片,除了放在室內拍攝外,它又有 IP67 防水防塵功能擺o係室外拍攝都無問題!

Arlo_05-700x467.png

▲有IP67 防水防塵功能,室內室外都用到。

VMC3030_3216_Hall_NoMount_HiRes-700x467.jpg

▲細細隻唔易比人發現。

 

100 dB 警報聲嚇走小偷

至於防盜功能方面,它有移動偵測功能,啟動及設定好就可以偵測指定範圍,假如在設定的時間或是範圍內有移動,如推門、有人由窗入屋,就會有警報電郵同 Push 發送至電郵同手機,而 Arlo Pro 比其他同類產品優勝的地方係佢有警報聲,可以主動出擊嚇走小偷,一般只是發個通知比你,你報得警、警察到場,個賊都走左九里遠。

至於警報聲方面,音量有成 100 分貝比起女士用的防狼器只有 80 分貝仲要嘈好多,嚇唔到入侵者,都可以引到隔籬屋 d 人望下。除咗手動啟動警報聲之外,又可以設定成監視位置有物件移動或有聲響就會自動啟動警報聲。

 

Arlo_07-700x562.png

▲ 無線機座可發出 100dB 警報聲。

Lifestyle_3599_BackPorch_Dog_NIGHT_MedRes-1-700x467.jpg
▲只要監察範圍有活動就會發出通知比用家遙距監視。響聲比坊間買到的防狼器更嘈,可以嚇走賊仔。

 

用 NETGEAR Arlo Pro就可以安心出門去旅行,如果覺得 2 支 Cam 唔多夠用,亦可以額外購買 Arlo Pro 鏡頭,無線機座最多可支援 5 支 Cam 連入,從此可以全時監察屋內外情況!
 

最新新聞