看更多

最新上市

看更多

精選評測

  • 最平 S845 + 屏幕指紋!8+128 魅族 16th 版主開箱評測
    趕及係SamsungGalaxyNote9發佈前,魅族年度重點作品魅族16th,係無驚無喜之下(因為事前官方已經差不多完全自爆⋯⋯)正式發佈啦!因為連外型係發佈會前都已經曝光,或者大家可能都會覺得平平無奇咁。不過,作為第一部族近年第一部用上Qualcomm最高端處理器(而不再用Exynos或者MTK),魅族16嘅外型都係其次,重點是內涵啊!作為一個替工版主,而家就同大家一齊開箱睇下國際版嘅魅族16th表現如何!
  • 整容了!黑色魅族 16th / 16th Plus 上手試 靚好多
    呢兩日大家都忙,版主我就準備出發去美國親赴三星GalaxyNote9發佈會,但撞正魅族又喺北京有新機出,而且呢部魅族16th配S845處理器仲要平過小米,又似乎幾值得留意,於是乎我們就請了前ePrice版主Lawrence幫忙上京,試魅族16th的實機。而版主Lawrence就在現場send了一些魅族16的實機圖回來,讓我們一起看看,到底魅族16th到底是甚麼一回事。立即看相!
  • 向華為挑機!魅族 15 夜拍大戰 P20 Pro!
    目前相機最屈機的旗艦手機,版主個人認為非華為P20Pro莫屬。雖然,如果你唔用夜景Mode,其實三星S9/S9+都可以同佢一較高低。然而,當「出術」開咗夜景模式之後,成件事就會變到好屈機。版主試過有一晚,返到屋企連燈都唔開,直接用P20Pro的夜景模式影相,肉眼睇唔到嘅,P20Pro都影得到,呢下係勁。所以,當魅族15講到講到夜景又係好勁,有一刻我會覺得好期待。但親身試過之後,又似乎未有我想像中那麼強大。版主就拿來P20Pro做個對比,這樣就
  • 魅族 15 系列三機上手!外型設計 + 效能實測,網友喜歡不?
    期待咗好耐魅族出新機,今日終於都等到了!就在剛剛,版主就在浙江烏鎮聽完魅族15系列新品發佈會,今次發佈會推出有三部機-魅族15Lite、15、15Plus,定位分別為低階、中階以及高階,唔知有無邊部你會特別鍾意一點呢?老老實實,賣點並不多,都是普普通通一部Android手機,係設計有少少的不同,手感方面又如何呢?版主就到了媒體體驗區,極速上手一下呢三部機,順便讓大家看看這三部機外型上的不同。看下文啦!
  • 千元新機 玩三星 U、三星相機!魅族 M6s 開箱評測 + 相機試拍
    終於返到酒店,一人一機給記者詳試,版主才叫做正式玩這部魅族M6s。這部魅族M6s,賣點就不算特別多,但有兩個重點不能不知:第一就係佢不過是一部千元價位手機,但有一身三星配置,包括相機、處理器等等;第二就係久違的「小圓點」,終於都返來了!對於魅友來說,「小圓點」絕對是一個不能磨滅的回憶。不過要注意一點,國內版跟國際版的略有不同,剛才在會場上就給大家看過國內版的魅藍S6,而家版主就為大家帶來國際版魅族M6s的開箱評測,並測試一下其相機。看下文吧!
  • 新 U 支持全網通,效能又如何?魅族 M6s 上手速測
    提到魅族,相信不少網友都會第一時間想到「小圓點」,曾幾何時是魅族手機一個獨特的設計,但不知甚麼時候開始,魅族放棄了這種特色,學其他廠商般推出實體mBack鍵,「小圓點」從此成為了歷史。不過,如今「小圓點」再次以另一個方式重現魅族手機上了!就在剛剛,魅族在北京發表了一部新機魅族M6s(海外版稱mbluS6),不單跟上潮流有18:9高屏佔比芒,而且可以重新在M6s上找回「小圓點」。版主就在發佈會現場,極速上手試玩這部機,就等我先讓大家一睹這部新機的實機如何!睇下文啦!
  • 【開箱】靚爆機背 + 四千大電 +雙鏡頭!呢部新機,千幾蚊收唔收貨?
    平時唔多打機,純粹想千幾蚊買部手機,打出打入,一般網友都會選擇紅米。不過,通常網友問起,版主都會建議不如買魅族,算是造工上比較有誠意的大陸手機。可惜往往會出現兩種情況:一,有些朋友仔連魅族係乜都未聽過,畢竟小米名聲做得太大;二,魅族手機好多時候都用MTKU,網友好多時會因為這樣而卻步。不過,版主今日就上手玩了一部香港將會開賣的魅族新機,唔單止有四千大電+雙鏡頭,機背隻藍色更J死版主了......千幾蚊有咁嘅貨仔,網友又收唔收貨呢?先同大家做個開箱評測,睇完再決定都未遲!
  • 夥拍 MTK 玩 FaceID!魅族全面板新機亮相  
    iPhoneX就快上市,令唔少人對於FaceID面容辨析技術加深興趣,除咗一兩間手機大廠現時已經擁有類似技術,其他較細的品牌相信都要急起直追。一下子無法自己研發,最簡單的方法就係使用供應商提供的技術,而大陸品牌魅族日前就宣佈將會夥拍MediaTek「製作智能手機最佳的面容析技術」,希望在明年亮相。
  • X30、S660 大比拼!魅族 PRO 7 Plus 評測,效能挑機華碩 ZenFone 4
    邊個問起版主,我都係咁講:如果以大陸品牌來說,唔計華為,我會比較推介魅族,無奈地可能長年用MTKU的關係,在香港多年都被小米比下去。不過,如果唔係用MTKU的話,其實版主對魅族PRO7這個系列新機相當喜歡,當然最主要原因都係佢背後的副屏幕吧,相比其他廠商的副屏幕,算是實用得多~(唔係自拍開未必會明,成日自拍的我,一聽就知好正!)由大陸發佈至今,版主一直都是用緊配P25U細芒版的PRO7,體驗就一般般吧,不過等到而家,終於有大芒版PRO7Plus用了!立即跟大家評測一下
  • 副芒自拍試玩!雙鏡有無料到?魅族 PRO 7 開箱評測 激鬥 iPhone 7+
    不知大家對魅族昨天發表的旗艦新機PRO7有甚麼感覺,版主個人就相當喜歡,因為它,讓我在茫茫機海中,終於找到一些新鮮感,有種煥然一新的感覺。在發佈會會場上,版主可以上手PRO7的時間有限,光是拍照、跑分已經很急趕,莫說是試玩。不過,晚上回到酒店之後,終於有部PRO7到手,於是乎版主決定,無論多夜都好,還是要為大家做個開箱兼評測!看下文吧!