4GB RAM + 128GB ROM! 6.44 吋巨電小米 Max 好抵玩?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-05-10 14:43 | 小米
記得上個月魅族發表旗艦新機,小米疑想搶魅族風頭,突然爆料會推出一款「有史以來最大屏的小米手機」,後來陸陸續續開始有不少呢部手機的傳聞流出,包括 6.4 吋屏幕、配備 Qualcomm 處理器等等。而點解小米忽然會想推大芒機呢? 聽過有一個可能性係,小米眼看華為 Mate 系列手機賣得咁成功,見到大芒機有市場,所以都想摻一腳。而呢部大芒手機就叫做小米 Max,並於今日正式在北京發表,到底同之前所傳的是否相符合呢? 睇下文啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-05/10/205361/prince1025_1_4568_da196e2ce3303eca389323a7bb14368c.jpg

6.44 吋平板手機,金屬機背設計
版主個人對 Specs 的要求不算太高,反而對手機的外型相當執着,佢嘅外表如何,決定我會否選用這款手機。而呢部小米 Max 又點呢? 成日都話版主愛大芒機,而呢部小米 Max 在屏幕尺寸上就滿足到我的需求,有 6.44 吋之大,比 iPhone 6s Plus 大 37%,解像度有 1080p,表層有 2.5D 曲面玻璃覆蓋着,可以當手機用又得,當平板用都得。另外,小米 Max 採用了類似紅米 Note 3 的金屬機身設計,不過上手質感會唔會好似紅米 Note 3 咁有膠味呢? 呢點就要等版主 Lawrence 上手先知道 。小米 Max 的機背採用了三段式的設計,同時具備後置的指紋辨識功能。小米 Max 具有大芒的同時,機身亦相當輕薄,機身尺寸為 173.1 x 88.3 x 7.5mm,而重量則為 203g,僅比 iPhone 6s Plus 重 11g。顏色方面,小米 Max 有銀、金、灰三種顏色選擇。


▲ 小米 Max 具有 6.44 吋大屏幕。


▲ 擁有更大的芒,在玩遊戲、看視頻時可以更舒適。


▲ 雖然擁有咁大個芒,不過小米稱,小米 Max 機身相當纖薄,厚度只有 7.5mm,並且能夠單手可握。


▲ 可以放在褲袋入面。


▲ 顏色方面有銀、金、灰三種選擇。

中階配置,採用 4850mAh 大電,緊貼 ASUS ZenFone Max?
至於規格方面,小米 Max 配備了 Qualcomm Snapdragon 650 / 652 處理器,內置 4GB RAM 以及 128GB ROM,再支援最大 128GB 的 microSD 卡。小米 Max 內置 4850mAh 核電,緊貼 ASUS ZenFone Max 的五千電,相比 iPhone 6s Plus 多了 76%,加上 MIUI 8 的省電技術,小米表示曾做過測試,能夠播放影片達 14 小時,並連續拍攝達 4 小時 40 分鐘。

另外,小米 Max 亦支持雙卡雙待,提到雙卡,不得不提是它的卡槽設計,如之前雷軍在微博上提及,小米 Max 採用了「3 選 2 擴展卡槽設計」,即係話佢個雙卡槽,一係可以放 nanoSIM 及 microSIM,一係就放 microSD 卡同 microSIM 卡,唔能夠做到雙卡連 microSD 卡並存。呢種「孤寒卡槽」設計,應該唔少網友都唔係咁中意! 相機部份,小米 Max 採用了 1600 萬像素主鏡頭以及 800 萬像素前置鏡頭,並支持相位對焦功能。


▲ 小米 Max 內置 4850mAh 大電池。


▲ 加上 MIUI 8 的系統省電技術,能夠延長手機續航力。


▲ 小米 Max 的配置表。


▲ 採用了「孤寒」卡槽設計,最高可擴展至 128GB。



運行 MIUI 8 作業系統,在相冊、截圖等方面進行優化及改進
除左小米 Max 之外,小米亦發表了 MIUI 8 作業系統,在用色方面作出大量改動,色彩更豐富及年輕化,並加入了大量動畫效果,MIUI 負責人表示,MIUI 8 在撥號、打開 Wi-Fi 等等都會有豐富的動畫效果。另外,小米亦推出了小米自家的字體-小米蘭亭,對字體的重心大量調整,改善中文閱讀體驗。除此之外,MIUI 8 亦加入了大量的鎖屏圖片。

不過,MIUI 8 相對比較大的改動,是相冊的功能,加入了連拍聚合、相冊收納、照片瘦身、快速分享等功能。對於平時有編輯相片、影片習慣的用家,MIUI 8 亦加入了塗鴉、馬賽克、貼紙、視頻編輯 (包括手動剪輯、視頻濾鏡、添加視頻背景音樂) 等功能。當然,除左相冊之外,MIUI 8 亦在截圖 (長截屏及精確裁剪)、便條、計算機等方面亦有改進,而且加入了類似魅族的「懸浮球」功能。

比較有趣的是「應用分身」功能,你可能會問,到底咩黎架呢? 呢個應用可以讓你在一部手機中,雙開微信、QQ 等軟件。小米表示,這個功能支持絕大多數應用的雙開,甚至是網遊亦可以雙號雙開。不過,事實上版主知道 App Store 有一個應用,都可以做到類似的功能,佢就係 App Cloner,版主都有利用呢個 App,多開 Facebook 帳戶。


▲ 相冊中加入了連拍聚合功能。


▲ 圖片編輯方面,亦加入了塗鴉、馬賽克等功能。


▲ 在視頻編輯方面亦有改進。


▲ 加入手動長截屏等功能。


▲ 類似魅族的「懸浮球」功能。


▲ 應用分身功能,能夠雙開社交軟件、遊戲等等,不過唔知 Facebook、Whatsapp 可唔可以多開呢?


▲ 大家最關心是省電的問題,MIUI 8 開啟省電模式後,能夠凍結後台運行的 App、暫停自動同步、更新後台任務等等,能夠讓手機延長 2-3 小時使用時間。

三個版本,售價人民幣 1499 起
小米 Max 有三個版本,4GB RAM + 128GB + S652 版本的小米 Max 售價為人民幣 1999 元 (折合港幣約 $2381),而 3GB RAM + 64GB ROM + S652 版本的小米 Max 則為人民幣 1699 元 (折合港幣約 $2023),至於最低配置的 3GB RAM + 32GB ROM + S650 版本,則售人民幣 1499 元 (折合港幣約 $1785)。呢個價錢,實在不算貴,網友點睇呢?


 

更多有關小米 Max 的消息:

狙擊三星 A9 Pro!6.4 吋芒小米 Max 四大賣點發佈前搶先睇 
定價、實機照曝光!6.4 吋芒小米 Max 外型降級,仲要貴過米 5?
五千大電 Asus Zenfone Max 有行貨!小米 Max 香港會賣
4GB RAM + 128GB ROM! 6.44 吋巨電小米 Max 好抵玩?
外型拼小米 5! 小米 Max 屏幕、跑分一手試!


小米 Max 在文章發表時,香港上市日期未定,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞