Onkyo 手機相關報導

  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Onkyo
    只限今日!抵過買 DAP!靚聲王 Onkyo GRANBEAT 劈價二千!
    大家仲記唔記得,Onkyo今年3月推出的DAP手機GRANBEAT?剛剛推出的時候,版主曾經對呢部嘢有興趣,而且身邊都有朋友向我問過呢部手機。係吸引嘅,不過當時賣到差不多六千,對於網友來說,係貴了一點。不過,到今日仍然對GRANBEAT有興趣的網友,而家劈價二千,四千有找,你又會唔會即衝呢?只限今日,想入手就唔好猶疑了!睇下文啦!
  • 左定坤 (Cho Ting Kwan) | Onkyo
    最強 DAP 手機!Onkyo GRANBEAT 香港版到埗,抵過日本人買!
    仲記唔記得,版主上個月尾的時候,就同大家講話上手試玩左一部勁嘢?講緊嘅係代號為DP-CMX1,既是DAP又是電話的OnkyoGRANBEAT,第一水賣價近八千蚊,實在係非常貴價。不過當時版主都有提到,呢部GRANBEAT預計會在三月中左右開賣,咁實際係幾時呢?無錯,就係今日!賣價係咪如版主之前所說的一樣,都係賣五千幾蚊呢?如果係呢個價,你又會唔會即衝?睇左下文再講啦!