Apple One 推出! 一個價錢乜服務都有

Keith Yim 2020-09-16 03:47 | 科技新知
Apple 會在今年稍後時,推出 Apple One  服務。一如之前咁講,是一個 Apple 月費服務的綜丘套餐,一個價錢乜都有。其中 Fitness+ 是服務。

appleone.jpg




Apple 近年推出硬件以外嘅服務,今日宣佈推出 Fitness+ 都是以月計來收費。 Fitness+ 可以說是 Apple 運動教練。你想做的運動訓練都能在上面找到,仲有歌有片教你做,等你聽住做。本身,Fitness+ 都要收費嘅 。


IMG_2023.jpeg
▲ 全新的 Fitness+ 是新的運動訂閱服務。

IMG_2024.jpeg
▲ 費用為一個月 9.99 美元/一年 79.99 美元的訂閱服務。

IMG_2025.jpeg
▲ 買 Apple Watch 的朋友首三個月可以免費試用。

除了推出 Fitness+ ,今年底起,你更可以用一個價錢,一次過申請 Apple 全套收費服務,佢地叫 Apple One。Apple One 有三個 Package 見下圖,最貴一款,包咗六款服務,你會課金嗎?                   
IMG_2029.jpeg
▲ 單人一個月 14.95 美元,包含 50GB iCloud 空間,或是家庭帳號 19.95 美元,可以給五位家人使用,提供每月 200GB 空間,當然還有最高級的 29.95 美元方案,提供 2TB 儲存空間。注意,香港未有 Apple News 及 Fitness+ 服務。

按這裡了解更多 2020 年 Apple 秋季產品及服務更新:iPad 第八代、全新 iPad Air、Apple Watch 6、Apple Watch SE、Apple One 等及開賣資訊及賣價。
 

最新新聞