iPadOS 現身!即數 10 個實用新功能

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-06-04 05:15 | Apple
以往 iOS 係 iPhone、iPad 共用的系統,然而在今年的 WWDC 2019 大會上,Apple 宣佈要將 iPad 從 iOS 中抽離,將 iPad 上所用的系統命名為 iPadOS。而到底 iPadOS 跟 iOS 又有甚麼不同呢?有無乜特別的賣點?睇下文啦!

FB.jpg

iPadOS 特色功能一覽


001:本身 iOS 12 可以將 iPad 畫面一分為二,開啟不同的 App,而在 iPadOS 上,可以讓左右兩個畫面都開啟相同的 App,例如兩份 Word 檔,並且能夠在兩個畫面之間拖拉圖片、文字。

002:加入 Slide Over 功能,可把 App 隱藏在畫面側邊。

003:「檔案」加入了 Colomn View 顯示模式,可以即時預覽圖片,以及查看 Metadata 的資訊,並支援 USB 手指、SD 讀卡器,直接管理檔案。

004:iCloud Drive 可以讓你分享資料夾給別人,就好像 Google Drive 般。

005:加入 Desktop-Class Browsing 功能,瀏覽網頁時自動調整最佳顯示。

006:Safari 加入下載管理員。

007:長按拖拉即可選擇文字,收合三隻手指可以複製,展開三隻手指即可貼上,三隻手指向左撥可以回上一步。

008:Apple Pencil 延誤時間由 20ms 降低到 9ms。

009:調色盤重新設計。

010:iPad 可做 MacBook 的第二屏幕。
   
官方列出支持升級 iPadOS 的型號:
b5bdae85-1279-407d-8dcd-69c8da81bf1a.jpg


Apple WWDC 2019 精華回顧:iOS 13、iPadOS、macOS Catalina...

Dark Mode!加入影片編輯!12 個 iOS 13 功能 令你 Wow 一聲?
iPadOS 現身!即數 10 個實用新功能
MacOS Catalina 秋季升級!十大功能 聲控電腦最誇張
WatchOS 6 升級!幫你測附近嘈音有幾大

最新新聞