漫遊數據 Tips (2) :唔駛五模十幾頻 ! csl. 打通中國聯通 4G TD/FD LTE 雙網

Keith Yim 2014-12-24 10:44 | 網絡消息
ePrice.HK 其中一個最受網友歡迎的題目:就係打通中港 4G LTE 網絡的手機及月費組合介紹。一直以來,唔知係咪被廣告洗腦,定係沒有網絡商加以宣傳,一直我們也認為,返中國大陸 4G 數據漫遊,一定要幫親 CMHK 中國移動香港。但原來事實唔係咁,csl. 早在上年九月,已打通了中國聯通的  TD- LTE 及 FD-LTE 4G LTE 網絡,呢個消息,亦得到 csl. 官方回應証實。對於香港用家來說,唔駛再想換什麼中港 3G 4G 手機,因為任何一部香港有得買的 4G LTE 行貨手機,都接通到中國聯通 4G LTE 網絡,當然,你要係 csl. 客戶才可以啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-12/24/200447/keithyim_1_4247_7acac316fb823f279e1aa84b7b4e2b0f.jpg

官方證實 csl. 一早打通中國大陸 4G 網

早兩日有網友私訊版主,csl. 官網明明寫了 4G LTE 漫遊,包括中國地區,但又唔見佢地大事宣傳,到底是真是假?就此版主向 csl. 有關方面提問,得到以下答案: 

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-12/24/200447/keithyim_5_4247_e181286c3378ee1c88fae883ca47e6c0.jpg

1) csl 是否已打通了中國 4G LTE 數據漫遊
答:csl 已於 2014 年 9 月下旬與中國聯通開通中國 4G LTE 數據漫遊。 
 
2) 如果是真,是用中國聯通的 4G  FDD-LTE 定用 4G TDD-LTE  網絡呢?若果是 4G FDD-LTE,即係我用大部份香港買到的 4G 手機都得?
答:  中國聯通的 4G 網絡同時支援 4G  FDD-LTE 及 4G TDD-LTE 系統,但覆蓋地區有所不同。4G TDD-LTE 系統支援2300 MHz (band 40) 及2500 MHz (band 41)之手機,覆蓋內地 56 個城市; 而 4G  FDD-LTE 系統則支援 1800 MHz (band 3) 之手機,覆蓋內地 40 個城市。部分主要城市如北京、上海、成都、天津、廣州、深圳、東莞同時支援 4G  FDD-LTE 及 4G TDD-LTE 之覆蓋。

唔駛轉機也可以

由官方答案,我地可以知道一件事,香港大部份買到的 4G LTE 手機,也支援 FDD-LTE Band 3 (1800) 頻段 (因為個個台都用,港鐵也是主要用 Band 3 作 4G LTE 覆蓋)。所以,你不必轉什麼五模 N 頻手機,也用到 csl. 與中國聯通的 4G LTE 漫遊。csl. 回覆亦提及中國聯通也有用 Band 41 與 Band 40 的 4G TD-LTE 頻段,支援手機多唔多?多的,中國大陸的水貨機,聯通版 4G 就係了。香港行貨呢?主要有 Nokia Lumia 638、HTC 由 One M8 打後,標榜支援中港 4G 的全部手機,如 One E8、Butterfly 2、Desire Eye 及  Desire 820LG G3 DualSamsng Galaxy Note Edge、Note 4 dual、Grand Prime、A5 及 A3華為 Ascend Mate 7 金色加強版等等。至於收唔到 4G 會跌入地獄速度嗎?由於中國聯通的 3G 跟香港一樣用 WCDMA 制式,速度跟香港 3G 差不多。簡單來說,你跟本不用再轉 4G 手機,一樣用到大陸 4G LTE 數據。

收費如何:csl. 數據漫遊日費,每日 $198。比起中國移動香港 4G Pro 客戶的 5GB 中港數據共用,貴好多。不過,若果你係 csl. 客戶,至少用得到啦。
 

2014 漫遊上網 Tips 系列

1) 歐洲漫遊最平每日 $23 無限上網
2) 唔駛五模十頻! csl. 即日打通中國聯通 4G LTE 網絡
3) 抵玩漫遊卡:日韓台星 + 澳紐 上網逐日計 $17 
 

受歡迎漫遊上網消息分享

1) 版主東京行!中國聯通富士卡 七日漫遊上網 新嘗試
2) 中國聯通跨境王新版! 一卡兩號儲值卡比拼
3) 台灣大哥大推台灣 4G LTE 上網儲值卡
4) 中國移動香港漫遊數據卡消息:韓國/台灣 +新加坡 + 日本

最後最後,版主呢幾日分享漫遊上網的 Tips 及儲值卡消息,都以香港買到為出發點。我當然知落地買當地 SIM 會平好多,但始終要出左機場,等舖開,係好麻煩。若果大家有當地 SIM 推介,買旅遊 SIM 情報,歡迎分享。

最新新聞