• 收入上升 15%!LG 放棄手機業務更賺錢
    當去年4月LG宣佈退出智能手機業務,雖然很多人因為少了一個品牌選擇而感到可惜,但這個韓國品牌的手機近年一蹶不振,廠方決定斬纜亦無可厚非。日前LG公佈第二季度的業績,證明了管理層當日毅然放棄手機業務的決定相當正確。
  • LG 公佈 Android 12 升級名單
    去年決定終止手機業務的LG曾經表明,2019年或以後推出的旗艦級智能手機,他們都會維持原本的售後承諾,向合資格的手機提供3個版本的系統更新。上月LG率先為Velvet推出Android12升級,亦是首款手機取得Android12,其他手機亦會在第二季陸續收到更新。
  • LG 手機業務摺埋   持大量專利可繼續賺錢
    去年4月LG宣佈退出智能電話業務,他們承認競爭太過激烈,情願將資源集中在電器、能源和其他範疇。手機業務雖然在過去數年營運時持續虧蝕,但在業務終結後,手機相關的項目反而令集團賺錢。
看更多

最新上市

看更多

精選評測

  • 水貨天價打三星!LG V60 ThinQ 5G 開箱評測
    LG手機去年在台灣似乎有小沉寂一陣子,但是今年台灣進即將入了5G上網的時代,LG當然不會在這個時候缺席,這次推出了自家首款5G手機LGV60ThinQ5GDualScreen,同時具有5G連線以及雙螢幕顯示的功能,承襲了上一代ThinQ系列的雙螢幕以及多變性功能,讓重回旗艦手機市場的LG更有話題性。
  • Hands-on 搶先睇   旗艦 LG V60 ThinQ 5G 發表
    因為武漢肺炎肆虐而停辦的MWC,讓手機品牌需要以其他方式發表手機,V60ThinQ5G雖然是LG今年首款旗艦手機,但昨日就低調地發表。LGV60ThinQ5G最大賣點相信是其DualScreen雙屏幕設計,嚴格來講其實是一個三屏幕的構造,因為DualScreen的外部有一塊,用作顯示訊息通知的小型單色屏幕。(hongkong5G)
  • 韓系五鏡頭手機比拼!LG V40 ThinQ 是「呃 Like 之王」
    眾所周知,鬥多鏡頭係未來手機的趨勢,而現時香港有賣的手機之中,最多就玩到「五鏡頭」,LGV40ThinQ就係其中一部。鏡頭多,可以用一部手機玩到廣角、遠攝功能,無錯係比起以前,實用性大大提高。然而,小編認為除咗一些實用性功能外,玩味性功能同樣重要,用手機影相最終目的係乜?就係放上IG/Facebook呃Like!V40ThinQ內置的相機功能,就算係同為韓牌的「五鏡頭」對手,都無佢咁好玩!講到「呃Like之王」,一定係佢!
  • 版主教你簡單一招同囡自拍!LG V40 ThinQ 開箱評測 + 跑分
    LGV40ThinQ終於到港!而家先出,係咪太遲?遲,無錯係遲咗啲,但同LG傾開,原來係有原因,就係因為要特別為香港市場推雙卡,所以先搞到咁遲先Ready好,呢個解釋,網友接唔接受呢?不過,實際玩過部V40ThinQ之後,版主第一印象相當鍾意,就算遲咗幾個月,都無減佢嘅吸引力。可能版主鍾意影相,尤其是自拍,相機佢有好多Gimmick,值得我去玩下。借走咗部V40ThinQ,而家就先同大家做個開箱評測。睇下文啦!
  • 手機播歌比拼! LG G7+ ThinQ Boombox 響亮夾大聲
    各大廠商的旗艦手機各有特色,著重點也不同。LGG7+ThinQ可以說當中比較全面的一部。效能上,採用頂級Snapdragon845處理器,還提供6GBRAM+128GBROM,上手流暢外,聲與攝都係最Top。聲方面,除了LG旗艦手機都有一如既往嘅QuadDACHiFi音效晶片解碼外,更加入了DTS:X環迴聲效,令手機聽歌也有電影感。外放音效,加入Boombox技術,我哋比較過,比起其他手機都要響亮及靚聲。影相部份更有AICAM人工智能拍攝技術,保證影像更
  • 紅色幾好J!LG G7+ ThinQ 開箱評測:效能不如預期?
    LGG7ThinQ、G7+ThinQ,今日正式在香港發表。老實說,呢兩部手機定價太高,見到個賣價實在是有驚,無喜。中立少少咁講,其實以S845旗艦來說,普遍上都差不多是這個價,所以唔可以話佢係天價,但LG一向給人的印象,都是跌價快、平,所以近兩年個價企得咁高咁硬,網友一時之間真係唔容易接受。到底G7+ThinQ對唔對得住$6798呢個價位呢?版主今日就取得了實機,就讓我先為大家做個開箱評測。
  • LG G7 ThinQ 電池測試出爐  續航力繼續包尾
    去年年底我們報導過,外國手機網站PhoneArena進行了2017年旗艦手機的電池測試,當中使用時間在測試中不達標兼表演最差的是只得6小時9分鐘的LGG6。今年LGG7ThinQ改為在5月發表,LG應該有足夠時間針對所有功能作出改善,結果又是如何?
  • Hands-on!兩分鐘睇片!同你數 LG G7 ThinQ 七大必殺功能
    昨晚LG發表了本年度首部採用Snapdragon845處理器的旗艦新機,LGG7ThinQ一如之前的傳聞有4種顏色:灰、黑、藍和玫瑰紅機身選擇。規格方面包括6.1吋M字額QHD+FullVisionLCD螢幕、4GB/64GB和6GB/128GB(G7+ThinQ),並內置3,000mAh電池。主相機和16MP+16MP雙鏡頭,前置自拍鏡頭則為8MP。LG將重點放在音響之上,有32-bitHifiQuadDAC和Boombox
  • 長續航好攝代表作:LG V30+ 深度評測 (附果莓紅消息)
    說到LG的Android手機,每一代都讓人眼睛為之一亮的我想莫過於V系列了。從第一代的V10具備獨特雙屏幕以及兼具設計感與硬朗風格外觀,第二代則突然來個大轉變,變成金屬商務風格,沒想到最新一代的V30系列卻又華麗變身,變成未來感十足的精緻美型機種,一發表時真的讓大家眼睛為之一亮。可以說每一代的差異之大,絕對不會讓你覺得無聊。最近推出果莓經更是令人驚艷!看完外表,更要看效能,V30+好用嗎?今次跟大家談談。
  • F1.6 特大光圈 X'mas 夜拍就係勁!LG V30+ 拍片、影相 有殺手鐧!
    聽說LGV30+有F1.6特大光圈,好想知道它的真正實力,而當中嘅CineVideoMode,亦好似好得。問ePrice版主借了一部V30+試玩一星期,就等小編針對V30+的相機,同大家做個詳細報告吧!